וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתר כבר מוכן

22.8.2008 / 11:54

קליף לי קצר ניצחון מס' 18 ב-3:10 של קליבלנד על קנזס סיטי, ברנדון ווב עם ה-19 שלו ב-1:4 של אריזונה על הפאדרס, והסיי יאנג בדרך

קליבלנד - קנזס סיטי 3:10

לא בדיוק המשחק לפתוח עמו את הסקירה, אלמלא קליף לי והצעד הענק שביצע אל הסיי יאנג. עם שבעה ושבעה ועוד הופעת איכות לאוסף, לי עלה למאזן 2:18, ועם ERA של 2.43 הוא כרגע מועמד ודאי לזכיה בתואר היוקרתי למגישים. גריידי סייזמור עזר מאוד לניצחון הזה עם הומר, שבעה ריביז וארבע חבטות. הומרים גם לג'וני פראלטה ושין סון צ'ו בקליבלנד, הפסד לזאק גריינקי.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 3:14

אם לי בכל זאת ימעד בישורת הסופית, רוי האלאדיי יחכה לו שם. האס של הבלו ג'ייז ניטרל תשעה חובטים בשבעה אינינגים וזכה בניצחון ה-15 שלו, כשמרקו סקוטארו רושם הומר ומסייע להנחיל ליאנקיז את הפסדם הגבוה ביותר העונה. סידני פונסון הוא האחראי הראשי למחדל בניו יורק, שכבר אפשר לומר בפה די מלא - תראה את הפלייאוף מהבית. הומר להידקי מאטסוי ביאנקיז.


לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 2:1

הטווינס פתחו מסע של לא פחות מ-14 משחקי חוץ עם ניצחון חשוב באנהיים. מינסוטה לא רק צימקה את הפער בבית מהוייט סוקס לחצי משחק, היא גם השוותה את המאזן לבוסטון (54:73) בקרב על הכרטיס לויילד קארד. דווקא טוריי האנטר, שזכה בכל כך הרבה כפפות זהב במדי מינסוטה, שמט כדור ואיפשר לניק פונטו לרשום טריפל ולהבקיע מחבטה של דנארד ספאן באינינג ה-12. שמונה ושישה לסקוט בייקר, שמונה ושישה גם לג'ון לאקי באיינג'לס, כשאת הניצחון קוצר ג'סי קריין ואת השמירה ג'ו ניית'ן. ג'סטין ספייר עם ההפסד.


במשחק נוסף: סיאטל - אוקלנד 2:0

פתאום המטס שם לבד

ניו יורק מטס - אטלנטה 4:5

סוויפ נאה של המטס, שהושג בזכות יום מצוין של חמש חבטות ושלושה ריביז של קרלוס דלגאדו. החבטה האחרונה של דלגאדו, באינינג התשיעי, גם הובילה לניצחון לאחר שהכניס את הריצה המנצחת הביתה, ועם התקלה של פילדלפיה מול וושינגטון, פתאום המטס ביתרון של 2.5 משחקים על הפיליז. לואיס אייאלה זכה בניצחון, שבעה ושישה לפדרו מרטינז, שספג גם ארבע ריצות חובה. הומרים לדייויד רייט מניו יורק וליונל אסקובר מאטלנטה, הפסד לולאדימיר נונייז.


אריזונה - סן דייגו 1:4

בעוד האלאדיי נושף בעורפו של לי ב-AL, ב-NL לא תהיה תחרות לסיי יאנג השנה. ברנדון ווב הגיש פנינה של שבעה ושמונה, ועם הניצחון ה-19 שלו, לא השאיר מקום לספק. "יש לי הרבה ביטחון", אמר האס, "הרבה כדורים נכנסו לי לאזור הסטרייק". צ'אד ריינקי רשם את ההפסד.


שיקגו קאבס - סינסינטי 2:3

בצל יכולת חלשה לאחרונה, קרלוס זמבראנו עלה מוכן לגבעה. ביג זי הגיש שבעה, ניטרל ארבעה וגם ירה להומר רביעי שלו העונה, על ג'וש פוג, כדי לסייע לשיקגו להגדיל את הפער ממילווקי ל-5.5 משחקים ומסט. לואיס ל-8. הומר גם למארק דה רוסה, שמירה לקרי ווד. בסינסינטי חבטו ג'יי ברוס וג'ואי ווטו להומרים, פוג רשם את ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 1:3

דרק לואו היה חייב לעצור את המפולת של הדודג'רס כדי לשמור על סיכוי במרוץ מול אריזונה, ועשה זאת 6.1 אינינגים ושבע הכשות. ג'יימס לוני חבט להומר וג'ונתן ברוקסטון שמר היטב. חורחה דה לה רוסה עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - פלורידה 3:4

המארלינס יוצאים, בשלב זה, מהמרוץ לראשות המזרח בגלל הסדרה הלא טובה שלהם במפרץ. עימנואל בוריס הרוקי רץ הביתה באינינג התשיעי בזכות הגשה פראית של קווין גרג, בריאן ווילסון זכה בניצחון ופלורידה רחוקה כבר שישה משחקים מהמטס. הומר מספר 27 העונה לדני אוגלה בפלורידה.


פילדלפיה - וושינגטון 4:3

אחרי 12 הפסדים רצופים קטעו הנשיונאלס את הנפילה עם ניצחון, שמבחינת הפיליז לא בא בזמן. פילדלפיה התרחקה כעת כדי 2.5 משחקים מהמטס ונמצאת במומנטום לא טוב. סול ריברה זכה בניצחון וג'ואל הנראהאן בשמירה. הומר לקרלוס רואיז בפילי, הפסד לריאן מדסון.

תמונת מצב

AL:

במזרח - טמפה ביי מובילה עם מאזן 49:77, 4.5 משחקים לפני בוסטון (54:73) ו-10.5 לפני היאנקיז (60:67).

במרכז - מרוץ צמוד בין שיקגו וייט סוקס (53:73) למינסוטה (54:73).

במערב - האיינג'לס ראשונים ללא תחרות עם מאזן 49:77.

ויילד קארד - נכון לעכשיו, הקרב מתנהל בין בוסטון למינסוטה בלבד, כשלשתיהן מאזן זהה.


NL:

במזרח - המטס, עם מאזן 57:71, ביתרון של 2.5 משחקים על פילדלפיה (59:68) ו-6 על פלורידה (63:65).

במרכז - שיקגו קאבס בפסגה (49:78), 5.5 משחקים לפני מילווקי (55:73) ו-8 לפני סט. לואיס (58:71).

במערב - יתרון בן שני משחקים לאריזונה (60:67) על לוס אנג'לס דודג'רס (62:65).

ויילד קארד - כאן הסיפור קצת יותר מסובך. מילווקי מובילה בשלב זה את המרוץ, 2.5 משחקים לפני סט. לואיס. הפיליז רק במקום השלישי, 4.5 משחקים מאחור, והדודג'רס יהיו חייבים, כפי הנראה, לעלות מראשות הבית, שכן הם רחוקים 7.5 משחקים מהברוורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully