וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - קרית שמונה: הראשון מבין שניים

איציק סולומון

22.8.2008 / 9:08

שבוע לפני המפגש ביניהן בליגה, העולה החדשה תארח הקבוצה הצפונית בגביע הטוטו. צרפתי ייעדר בקריה, מחפוד עודד את שחקני פ"ת

שבוע לפני המשחק מול ליטקס לובץ הבולגרית, במסגרת הסיבוב השני בגביע אופ"א, בקרית שמונה מודאגים מהיכולת הדלה שהציגה הקבוצה שלשום (רביעי) מול בני סכנין בגביע הטוטו, ומקווים לשפר את היכולת, וגם את המוראל, מול הפועל פתח תקווה (שבת, 17:00, וינטר) במחזור השלישי של בית ג'. מהרכב הקרייה ייעדר גיא צרפתי המורחק.

לסגל הקבוצה יחזרו שחקני הנבחרת הצעירה, עומר פרץ, דני עמוס ויובל אבידור, שלא שיחקו מול סכנין. שחקן בקבוצה: "אין הסבר ואין תירוצים ליכולת החלשה. להגיד שהיה הרכב חסר זה יהיה לברוח מהאמת, כי במקום עומר ויובל שיחקו שני חלוצים זרים. הכול תלוי בנו ורק אנחנו נתקן. גם לפני המשחק הראשון נגד ליטקס חטפנו רביעייה מהפועל תל אביב, כולם הספידו אותנו, נסענו לבולגריה ונתנו פייט אדיר. לא צריך להיכנס לפאניקה בגל הפסד זה או אחר".

החלוץ אגודה קאובינה אומר בפשטות: "הפסדנו נגד סכנין כי לא שיחקנו טוב. כשמפסידים יש כאלה שמנצלים את ההפסד ומתחילים לדבר נגד הקבוצה, אבל זה לא צריך להשפיע עלינו". קאובינה משוכנע שלהפסד בגביע הטוטו לא תהיה השלכה על המשחק מול ליטקס לובץ. "זה לא קשור. זה משחק אחר לגמרי. אנחנו יכולים לעבור אותם. יש לנו ביטחון, יש לנו מוטיבציה, אנחנו עובדים קשה ויהיה בסדר. גם לפני המשחק הראשון אמרו שאנחנו הולכים לחטוף, אבל נלחמנו ועשינו תוצאה טובה בבולגריה".

החלוץ, שנמצא בקריה כבר חודשיים, מספר על התאקלמותו בקבוצה ובעיר: "כולם חברים שלי, קיבלו אותי מצוין, עוזרים לי להתאקלם, כולם בקריית שמונה כמו משפחה אחת גדולה. אני שמח מאוד שהגעתי למועדון כזה". בינתיים, בקבוצה החל להיבחן הקשר מוחמד עוואד, בן 21, ששיחק בקבוצת שגב שלום מליגה ב'.

מחפוד לשחקנים: "אנחנו משתפרים. אני מרגיש את זה"

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, ערך היום (שישי) אסיפת שחקנים, בה ניסה לעודד את שחקניו לקראת המפגש הכפול מול עירוני קריית שמונה, בגביע הטוטו ובליגה. "אנחנו חייבים להיות טובים", אמר המאמן שניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו. "אם נפתח את העונה ברגל ימין, נקבל בטחון להמשך. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואני מרגיש את זה עליכם". בקבוצה גילו אכזבה בשל תוצאות הבדיקות של חן עזריאל, שאתמול התברר שייעדר ששה שבועות בגלל שברי מאמץ בגב.

בקבוצה ימשיך להיבחן הבלם סטיבנס אופיי, שלא פתח במשחק הקודם מול הפועל תל אביב בשל עומס. נדיב סימנטוב יפתח כמגן ימני ואורי אוזן כמגן שמאלי. פטי נימבה, שלא שיחק בשבוע שעבר, חוזר להרכב. הקשר אבי ריקן, אחת ההפתעות הנעימות עד עכשיו, ישחק מאחורי החלוצים כשג'וניור ויסה יתמוך בו מהצד השמאלי. שמעון אבוחצירה, שהיה המצטיין במשחק הקודם בשורות קבוצתו, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב.

בהמשך לידיעה לפיה הבעלים רונן אלעד מתכנן להשיג ערבויות לאישור החוזה של יוסי רוזן, בשבוע הבא צפויים השניים להיפגש. בקבוצה מעודדים מהעובדה שהחלוץ עמנואל אוסיי בנאיני החל להתאמן עם כדור ומקווים שהתגבר על הפציעה, אחרת יאלצו לשחררו.

הרכב משוער: שביט אלימלך; נדיב סימן טוב, איציק כהן, סטיבנס אופיי, אורי אוזן; קוני ג'קאריטה, אבי ריקן, ג'וניור ויסה, אייל שן (אלנתן סלמי); פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully