וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת ג'ין אפשו, יו"ר איגוד השחקנים ב-NFL

22.8.2008 / 10:52

האיש שעמד למען השחקנים מול הנהלת הליגה הלך לעולמו בגיל 63. חוזה חדש לסטיבן ג'קסון בראמס, משחק טוב לאו'סאליבן ואורטון

ג'ין אפשו, יו"ר איגוד שחקני ה-NFL, הלך אתמול (חמישי) לעולמו בגיל 63. אפשו, גארד באוקלנד/לוס אנג'לס ריידרס במשך 15 שנים ושחקן היכל התהילה מ-1987, מת מסרטן שאובחן רק בשבוע שעבר. "יש מעט מאוד שחקנים שהשפיעו על הליגה בצורה כל כך חיובית כמו ג'ין", ספד הקומישינר לשעבר, פול טגליאבו. הקומישינר הנוכחי, רוג'ר גודל, הוסיף: "הוא היה אדם נדיר ותמיד נלחם לטובת השחקנים ולטובת המשחק". ריצ'רד ברת'לסן, שיעץ לאיגוד ולחם מול הליגה ב-37 השנים האחרונות, יהיה מחליפו הזמני של אפשו. אפשו שיחק באוקלנד ובלוס אנג'לס מ-1967 עד 1982 וזכה עם הקבוצה בשתי טבעות סופרבול. ב-1987 הנהיג את השחקנים לשביתה כושלת, שגרמה להחלפתם בליגה ולמרמור גדול בקרב אוהדי הקבוצות, ומאז המשיך להילחם ב-NFL מצד האיגוד.

בשורה לראמס - סטיבן ג'קסון חתם על חוזה חדש של 49.3 מיליון דולר לחמש שנים, 21 מיליון בכסף מובטח. "אני רק רוצה לעלות על מגרש ולשחק פוטבול, כי זה מי שאני ומה שאני", אמר ג'קסון לאחר החתימה. "הסוכן שלי ואני שמחים שזה הגיע לידי פיתרון". החתמה לחמש שנים גם בפיטסבורג, שצירפה את הליינבקר הותיק ג'יימס פריור בסכום של 18.2 מיליון דולר.

אתמול סיפרנו לכם על המהלכים המפתיעים של סן פרנסיסקו ושיקגו ברס, כשהניינרס הולכים על ג'יי טי או'סאליבן והדובים על קייל אורטון כקוורטרבקים פותחים. הלילה נפגשו שתי הקבוצות וסן פרנסיסקו ניצחה 30:37. שניהם הרשימו - או'סאליבן עם 7 מ-8 ל-126 יארד וטאצ'דאון, אורטון עם 10 מ-17 ל-147 יארד ושני טאצ'דאונים.

מפגש גולשים של וואלה! פוטבול

כמו בשנה שעברה, כותבי וואלה! פוטבול יוזמים מפגש פתיחת העונה, במה שיהפוך בתקווה למסורת רבת שנים. טוקבקיסטים חמי מזג, היסטוריונים של המשחק וכמובן קוראים פאסיביים - כולם מוזמנים כדי להחליף רשמים, חוויות וציפיות.

התאריך הצפוי הוא מוצ"ש, 30/08/08,בשעה 20:00, כשהמיקום ייקבע בימים הקרובים. כל מי שמעוניין להגיע יוכל ליצור קשר עם הגולש G-MAN, בדואר האלקטרוני המצורף למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully