וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במחצית הראשונה מול פינלנד הייתי נבוך"

21.8.2008 / 16:33

נבחרת ישראל נחתה בישראל וגם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, יודע כי אי אפשר להיות מעודדים מהתצוגה של שחקניו של קשטן

ברני ארדוב

הנבחרת הלאומית של ישראל נחתה היום (חמישי) בשדה התעופה בן גוריון בלוד, לאחר שסיימה את מחנה האימון שקיימה השבוע בפינלנד. כזכור, הנבחרת, אותה מאמן דרור קשטן, מתכוננת למשחק מול שוויץ, שיתקיים בחודש הבא וייפתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, שייערך בדרום אפריקה. אתמול הפסידה הנבחרת של קשטן בתוצאה 2:0 את משחק האימון שקיימה מול נבחרת פינלנד מצמד שערים של ג'ונתן יוהנסון. הנבחרת, ששיחקה בהרכב מלא שכלל את הליגיונרים הישראליים באירופה, לא הרשימה ונדמה כי לקשטן יש עוד עבודה קשה על מנת שבמשחק המשמעותי מול שוויץ תצא הנבחרת הלאומית עם מלוא הנקודות.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שיצא ראשון מבין ראשי המשלחת הישראלית, אמר: "לצערי לא הצלחנו להבקיע בדקות היותר טובות במחצית השנייה מול פינלנד, למרות שהיו הזדמנויות ודאיות. אחר כך ספגנו שער שני והלכנו הביתה. טוב שזה היה משחק אימון. נצטרך להפיק את הלקחים. האמת היא שבמחצית הראשונה הייתי נבוך". לוזון ניסה לתרץ את ההפסד כשאמר: "אסור לשכוח שהמשחק הגיע אחרי מחנה של כמה ימים. לדרור יש את המסקנות שלו. הביטחון שלי נובע מכך שרוב השחקנים שלנו משחקים באירופה. עד שוויץ הם כבר יהיו אחרי כמה משחקים בליגה. בכל מקרה, הסיפור לא ייגמר אם נפסיד לשוויץ. גם אם לא ננצח אותם זה לא אומר שלא נעלה למונדיאל".

על המתיחות בין דודו אוואט וניר דוידוביץ', אמר יושב ראש ההתאחדות: "אוואט אולי לא היה אחרי משחקי ליגה, אבל זה לא פגע לו ביכולת. אתמול שמונה שחקני הרכב לא היו מהליגה הישראלית". עוזר המאמן, משה סיני, אמר: "ברגע שנתכנס לקראת שווייץ כולם יידעו מי הבחירה שלנו. לכל השחקנים צריך להיות ביטחון, לא רק לשוערים".

"את המשחק הזה אפשר לחלק לשניים", אמר המגן דדי בן דיין, שאף ספג ביקורות על משחקו. "בראשונה היינו חלשים ובשנייה היינו יותר טובים. הגענו לשניים שלושה מצבים במחצית הזאת. היה מחנה אימונים טוב והתגבשנו. לגבי המשחק מול שוויץ, אין ספק שזה יהיה אופרה אחרת. השחקנים מספיק בוגרים ומקצוענים. ניקח מהמשחק מול פינלנד את המחצית השנייה".
על השאלה מה הסיכויים מול שוויץ אמר: "אפשר לעשות את זה, אבל לא בדיבורים אלא במעשים. אני מקווה שנכין את עצמנו טוב ויחד נשיג את המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully