וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון חוזר, סטיבן ג'קסון חוזר!

21.8.2008 / 13:44

טוב, נו, בלי סימני קריאה: הרץ האחורי בדרך לחוזה חדש בראמס. אלכס סמית' איבד את עמדת הפותח בניינרס, אורטון יפתח בשיקגו

סטיבן ג'קסון סיים את החרם שלו על סט. לואיס. הרץ האחורי של הראמס דרש חוזה חדש, לאחר שעמד להיכנס לעונתו האחרונה, בה ישולמו לו שבעה מיליון דולרים. ג'קסון ישוב להתאמן בראמס, ובמקביל ינסה סוכנו לסגור עסקה וחוזה חדש עם הקבוצה. "זהו צעד בכיוון הנכון", אמר המאמן סקוט ליינהאן. "אנחנו מקווים שהעניין ייפתר במהרה".

לאחר שהאריכו את חוזהו של אלכס סמית', סן פרנסיסקו פורטי ניינרס נכנסו לדילמת קוורטרבקים. הניינרס נוטים כרגע לפתוח עם ג'יי טי או'סאליבן, קוורטרבק שמשחק שש שנים בליגה וכבר הספיק לעבור שמונה קבוצות. שיקגו ברס עושה דבר דומה ותשים את המפתחות בידי קייל אורטון, שצפוי לפתוח את העונה על חשבונו של רקס גרוסמן.

דאגה בסן דייגו: הליינבקר שון מרימן עזב את מחנה האימון של הקבוצה וייבדק בברכו אצל הדוקטור מבשר הרעות ג'יימס אנדרוז מאלבמה.

מפגש גולשים של וואלה! פוטבול

כמו בשנה שעברה, כותבי וואלה! פוטבול יוזמים מפגש פתיחת העונה, במה שיהפוך בתקווה למסורת רבת שנים. טוקבקיסטים חמי מזג, היסטוריונים של המשחק וכמובן קוראים פאסיביים - כולם מוזמנים כדי להחליף רשמים, חוויות וציפיות.

התאריך הצפוי הוא מוצ"ש, 30/08/08,בשעה 20:00, כשהמיקום ייקבע בימים הקרובים. כל מי שמעוניין להגיע יוכל ליצור קשר עם הגולש G-MAN, בדואר האלקטרוני המצורף למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully