וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הסוף המר

21.8.2008 / 13:05

הוייט סוקס רמסו את סיאטל 3:15, מינסוטה גברה על אוקלנד 1:3 וה-AL מרכז ממשיך לרתוח. עוד ניצחון למטס, הפסדים לבוסטון ולרייז

יום חמישי הוא יומו של הסיקור המקוצר. מחר (שישי) נשוב לעדכן, כולל תמונות המצב בבתים.

AL: קן גריפי ג'וניור חבט להומר, שיקגו וייט סוקס רמסה את סיאטל 3:15 וממשיכה לשמור על פער בן משחק ממינסוטה, שניצחה בביתה את אוקלנד 1:3. בוסטון הפסידה בבולטימור 11:6 והחמיצה הזדמנות לסגור את הפער מטמפה ביי שנוצחה בבית על ידי האיינג'לס 5:4. פרנסיסקו רודריגז רשם במשחק הזה שמירה מספר 48 העונה. טקסס עברה בלי בעיות את דטרויט השוקעת 1:9, קליבלנד גברה על קנזס סיטי 5:8 וניו יורק יאנקיז ניצחו בטורונטו את הבלו ג'ייז 1:5.

NL: המטס ממשיכים ביכולת הטובה שלהם, ומייק פלפרי סגר משחק מלא בניצחון 3:6 על אטלנטה. ברט מאיירס זרח עם תשעה ותשעה, פילדלפיה הכניעה את וושינגטון 0:4. ברונסון ארויו וסינסינטי חילצו ניצחון בריגלי פילד, 1:2 משיקגו קאבס, ומילווקי עברה את יוסטון 2:5 כדי לחזור לפער של חמישה משחקים מהפסגה. סט. לואיס גברה על פיטסבורג 2:11.

מה שהיה אמור להיות דואל בין דני הארן לג'ייק פיבי הפך למשחק חסר שליטה באינינגים הראשונים והסתיים בניצחון של הארן ואריזונה - 6:8 על סן דייגו. קולורדו שוב הנחיתה מכה על הדודג'רס, 3:4, והפער של הדיאמונדבקס בפסגה גדל לשני משחקים. סן פרנסיסקו עברה בקושי את פלורידה - 5:6 לאחר איבוד יתרון בן שלוש ריצות באינינג התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully