וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.צ קלן מעוניינת בטוטו תמוז

אסף שקד

21.8.2008 / 13:09

התקשורת בגרמניה מדווחת כי חלוץ בית"ר, שלא ייצא למבחנים במינכן, מבוקש גם במנשנגלאדבך וזלצבורג האוסטרית. סוכנו, רונן קצב: "אלי לא פנו"

דיווחים בגרמניה טוענים כי פ.צ קלן הגרמנית מעוניינת לצרף את חלוצה של בית"ר ירושלים טוטו תמוז. קלן, שחזרה העונה לבונדסליגה ופתחה את הליגה עם הפסד חוץ לוולפסבורג, חושקת בשירותיו של הישראלי, אך לפי העיתונות הגרמנית, מתברר שהיא לא היחידה.

כזכור, לאחרונה דווח שגם באיירן מינכן גילתה התעניינות בתמוז (שהוכתר על ידי כמה מכלי התקשורת כ"סמואל אטו הישראלי"), והיום (חמישי) מדווח בגרמניה כי קלן תיאבק על שירותיו של החלוץ עם בורוסיה מנשנגלאדבך (קבוצתם של אלברמן וקולאוטי) ורד בול זלצבורג האוסטרית.

כתבנו ארז מיכאלי מוסיף כי סוכנו של תמוז, רונן קצב, הגיב לדיווחים: "אלי לא פנו. אני יכול רק לאשר שטוטו החליט לא להיבחן בבאיירן, וזאת כדי לא לפגוע בסיכויו לשחק בבית"ר. לנסוע לגרמניה לאימון אחד...אם קבוצה תרצה אותו, היא תדע עליו עוד קודם. הרבה אומרים לנו 'מה יש לטוטו להפסיד', אבל הוא לא רוצה לפספס את העונה בבית"ר".

תמוז, כאמור, החליט שלא לצאת למבחנים באלופת גרמניה באיירן מינכן וזאת למרות שבתחילת השבוע תכנן להמריא לגרמניה ולעבור שם את סדרת האימונים. במשך היממה האחרונה שוחח החלוץ עם סוכנו רונן קצב והשניים הגיעו להחלטה שלא להמריא בסופו של דבר לגרמניה. הסיבה העיקרית: מספר הימים המצומצם שנתנו הגרמנים לחלוץ על מנת להתרשם ממנו, וזאת מבלי שעקבו אחריו בחצי השנה האחרונה.

למרות העובדה שמדובר באחת הקבוצות הטובות ביותר ביבשת, בסביבתו של תמוז לא היו מוכנים להגיע למינכן אך ורק לשם מבחנים. "קבוצה בסדר גודל כמו באריין מינכן צריכה לדעת מה היא רוצה ובדרך כלל כשהיא מזמינה שחקן למבחנים זה שחקן לא מוכר ובלי הופעות בנבחרת. יש הרבה שחקנים כאלה שבאים להיבחן אצלהם וחבל שתמוז יכנס לרשימה הארוכה הזאת", אמרו היום בסביבתו של החלוץ.

באיירן כבר שיגרה לפני שבוע וחצי מכתב בו היא מזמינה את השחקן למבחנים ואף בבית"ר הופתעו לראות את המכתב מאלופת גרמניה, אך למרות השם הגדול כאמור, תמוז לא מתלהב לצאת רק למבחנים וזאת מבלי שעקבו אחריו לפני כן, "בניגוד לטוונטה שעקבו אחרי תמוז במשך תקופה ארוכה, באיירן מינכן לא יודעת כלום על תמוז", אמר אחד מחבריו של השחקן, "זה יוצר מצב שהפעם הראשונה שהם יראו אותו זה יהיה במבחנים ועל יומיים אימונים אי אפשר להתרשם משחקן לא לטובה ולא לרעה, זה לא נראה רציני".

כמו שהדברים נראים כעת, תמוז ישאר בסופו של דבר בבית"ר, ושוב, כמו במקרה טוונטה, בגלל החלטה שלו שזהו עדיין לא הזמן המתאים לצאת לחו"ל. מי שישמח לשמוע על הישארותו של תמוז בארץ הוא לואיס פרננדז, שמחזיק מאוד מהשחקן ורוצה לראותו בקבוצה גם בעונה הקרובה. יתכן אף שזוהי הסיבה שבגינה החליט תמוז להישאר בבית"ר ולא לצאת למבחנים בגרמניה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully