וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אפק נשאר במכבי חיפה

21.8.2008 / 18:00

הקשר, עליו וויתר כבר אלישע לוי, יישאר בסופו של דבר במועדון של יעקב שחר. עימות בין המאמן לקרופניק. ביקורת על הקשרים החדשים

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) לקשר, עומרי אפק, כי הוא יישאר בסגל הקבוצה בעונה הבאה ולא יעזוב את המועדון. כזכור, בתחילת הקיץ הודיע המועדון מהכרמל לקשר, כי הוא אינו בתוכניות של המאמן החדש, אלישע לוי, אולם בסופו של דבר החליטו בחיפה להשאיר אותו בקבוצה ולתת לו את ההזדמנות להתמודד על חולצת ההרכב.

בנוסף, עימות קולני נרשם אתמול במהלך אימון מכבי חיפה, בין המאמן אלישע לוי לבלם ליאוניד קרופניק. המאמן ביקש מהשחקנים לשחק בנגיעה, וקרופניק לא יישם את ההוראות וענה למאמן: "איך משחקים בנגיעה?", תוך שהוא מסמן עם הראש כאילו הוא לא מבין במה מדובר. לוי כעס והשיב: "אל תגיד לי איך. עכשיו לך תרוץ מסביב למגרש". בקבוצה טוענים כי קרופניק עדיין לוקה בחסר במספר אלמנטים בסיסיים, אבל התיאום עם קינן הוגדר עד כה כמוצלח.

בקבוצה ביקרו את שחקני הקישור שלטענתם, "עומדים, סטטיים, ולא יורדים לגליצ'ים". הביקורת מופנית במיוחד כלפי ליאור רפאלוב, שמספר פעמים במהלך המשחק האחרון מול מכבי נתניה אחז במותניו ולא רץ לעזרת ההגנה. למרות שביעת הרצון מג'ון קולמה, בקבוצה טוענים כי היו מצפים ממנו, מעבר למנהיגות שהוא לוקח במרכז השדה, לשחק יותר בנוקשות.

היום תערוך בקבוצה אימון ערב, במהלכו ייטול חלק החלוץ אוסיי ראנספורד, שנחת הבוקר בישראל. אתמול הודיעה חיפה כי פורטסמות' האנגלית שלחה מכתב לא רישמי לקבל את אייל גולסה למספר ימי התרשמות. בחיפה מסרבים לשחררו, אך בסביבתו של השחקן טוענים כי במידה ויגיע המכתב הרישמי, גולסה ייצא למבחנים בהתאם להבטחה שניתנה בעל פה, בתחילת העונה, על ידי הנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully