וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם באלדן, כמו בבית"ר, כולם נותנים את הנשמה"

אסף שקד

20.8.2008 / 10:25

אלדן תאמץ את בית"ר ירושלים בשנתיים הבאות תמורת כ-700 אלף דולר לעונה. המנכ"ל: "סירבנו למכבי ת"א, אספנסר את מי שאני אוהב"

בית"ר ירושלים וחברת אלדן קיימו היום (רביעי) בצהריים מסיבת עיתונאים בה הכריזו על שיתוף פעולה בשנתיים הבאות. חברת אלדן תיקח חסות על הקבוצה ותעביר בכל עונה כ-700 אלף דולר.

זו הפעם השלישית שבה אלדן נותנת את חסותה לבית"ר ירושלים בעשור האחרון, לאחר שבשנתיים האחרונות הייתה נותנת החסות המשנית של המועדון.

אל מסיבת העיתונאים הגיעו מנכ"ל הקבוצה איציק קורנפיין, מנהלת השיווק קרן פניג'ל, דובר הקבוצה עודד זרגרי, קפטן הקבוצה אריק בנאדו ומנכ"ל אלדן מומי דהאן, שאף מאייש את עמדת השוער מזה מספר שנים בקבוצת הוותיקים של בית"ר ירושלים.

מומו דאהן פתח את מסיבת העיתונים ואמר: "חברת אלדן היא חברה משפחתית, אנחנו אחים שעובדים בעסק. זהו מותג מוכר שחרט על הלוגו שלו 'נותנים את הנשמה', שזה אומר הכל ומתחבר ממש כמו כפפה ליד לבית"ר. אני רואה בבית"ר מקום שבו כולם נותנים את הנשמה".

דהאן אף הזכיר את העובדה שזוהי הפעם השלישית בה נותנת אלדן את חסותה על הקבוצה: "אנחנו פעם שלישית ספונסרים של הקבוצה, אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם בית"ר, מי ייתן ובאמת תהיה שנה טובה ושנעבור גם באירופה בשנה הבאה".

דהאן אף סיפר על הצעה שסירב לקבל ממכבי ת"א והסביר: "אני יכול להיות ספונסר של רק מה שאני אוהב". על קבוצת הוותיקים בה הוא לוקח חלק אמר: "אני מקווה שנעזור גם לקבוצת הוותיקים".

קרן פניג'ל, מנהלת השיווק של בית"ר ירושלים, אמרה: "זה עסקה שכוללת לא רק חסות ראשית, אלא גם רכבים ושילוט מסביב למגרש. העסקה רק הלכה וגדלה ושני הצדדים מאוד מרוצים ממנה" .

לאחר מסיבת העיתונאים חשפו פניג'ל, דהאן ובנאדו את החולצה החדשה של בית"ר עם הלוגו החדש של נותנת החסות. החולצה שעליה התנוסס הספרה 9 של ברק יצחקי לא מנעה מבנאדו ללבוש אותה ולהציג אותה לעיתונאים.

בינתיים, סבסטיאן אבראו, חלוץ הקבוצה שנמצא עם נבחרת אורוגוואי, כבש היום (רביעי) במשחק הידידות של הנבחרת מול יפן. אורוגוואי ניצחה 1:3 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully