וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת שוקלת את המשך דרכו של בנאיני

20.8.2008 / 12:20

במועדון עשויים להשתחרר מהחוזה אם לא ירשים לאחר הפציעה. זלצר: "נבחן אותו כשיחלים ואז נחליט". אלעד צפוי להפקיד ערבויות להחזרת רוזן

הפועל פתח תקוה שוקלת את המשך דרכו של החלוץ הגנאי ענמואל אוסיי בנאיני. החלוץ, שהגיע לארץ פצוע, עדיין לא עורך אימונים מלאים, אלא עובר תהליך החלמה שכולל אימוני ריצה בלבד. בצוות המקצועי עדיין לא יכלו להתרשם ממנו ולמעשה הוא נמצא בקבוצה על תקן נבחן. "נבחן את בנאיני כשיחלים ואז נחליט", אישר המנהל המקצועי זאב זלצר. "גם הבלם סטיבן אופיי חתום, אבל זה לא אומר שום דבר לגבי המשך דרכו למרות שהוא מרשים בינתיים".

מתברר כי הקבוצה עיגנה בהסכם עם השחקנים סעיף יציאה מהחוזה במידה והם לא ירשימו באימונים. בינתיים, זלצר והמאמן אלי מחפוד מאמינים כי בנאיני הוא אכן חלוץ בעל שיעור קומה. באשר לאופיי, הבלם ייבחן במשחק גביע הטוטו הקרוב מול קריית שמונה, שייערך בוינטר, ואז תתקבל החלטה לגביו.

הבעלים רונן אלעד צפוי להפקיד בבקרת התקציבים ערבויות על מנת להחזיר לקבוצה את יוסי רוזן, שמגלה יכולת טובה באימונים. בכל מקרה, נראה כי רוזן ייאלץ לקצץ בשכרו כדי לחזור. הבלם מרק גורמן עדיין לא סגר בקבוצה לעונה הקרובה. חוזהו הופקד בבקרה אבל הוא חתם על הסכם עד תחילת הליגה, לשלושה שבועות בלבד, ורק אז צפוי החוזה החדש לעבור בבקרה.

הערב (רביעי) בשעה חמש ייערך הפנינג בקניון אבנת בעיר, במסגרתו יגיעו הורים וילדים לשוחח עם השחקנים ולקבל פרטים על הרישום לבית הספר לכדורגל. הילדים יבעטו בעיטות פנדלים לשוערים שביט אלימלך ושניר דורי ויוכלו לזכות בפרסים. כמו כן, במקום ייערך הפנינג מכירת מנויים במחירים מוזלים. אתמול נפגש זלצר בספורטן בהרצליה עם הורים לילדים במחלקת הנוער על מנת לתאם את הציפיות בנוגע לעונה הבאה.

החלוץ עומרי רון התבקש לסדר את ענייניו מול מכבי תל אביב, אחרת הקבוצה לא תנהל איתו משא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully