וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשו כתבי אישום נגד שחקני בני סכנין

יצחק סולומון

20.8.2008 / 11:19

שלושה משחקני הקבוצה, כמו גם עבד רבאח שבינתיים עזב לעראבה, חשודים בגניבת מוצרים בשווי מאות דולרים מחנות בדיוטי פרי

כתבי אישום הוגשו הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בראשון לציון נגד כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, עבד רבאח, היום באחווה עראבה מליגה א', נגד שחקני בני סכנין, חאלד חלאילה, עלא אבו סלאח ומחמוד קנדאלי, וכן נגד אפסנאי הקבוצה, עלא גנאים.

החמישה מואשמים בגניבת בשמים בשווי מאות דולרים מחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בנמל התעופה בן גוריון, משם המריאה הקבוצה לפני שלושה שבועות למשחק האינטרטוטו מול דפורטיבו לה קורוניה הספרדית.

על פי כתב האישום שהוגש הבוקר, חאלד חלאילה גנב בשמים בשווי 670 דולר, עבד רבאח בשווי 487 דולר, עלא אבו סאלח בשווי 524 דולר, חמודי קנדאלי בשווי 690 דולר, ועלא גנאים בשווי 574 דולר.

במשטרה טוענים כי חלק מהמעורבים בפרשה הודו כבר בחקירתם לפני הטיסה בביצוע הגניבות, שהעונש הקבוע עליהם בחוק הוא עד שלוש שנות מאסר. אתמול התקשרו נציגי המשטרה לכל המעורבים בפרשה, והודיעו להם על כתב האישום הצפוי. שחקנים סיפרו כי הם התאמנו אתמול כרגיל: "לא יודע מה הם חשבו בפנים, אבל כלפי חוץ הם שידרו עסקים כרגיל".

בסכנין מתכוונים להגיש לנאשמים הגנה משפטית ואמרו כי היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד נאשד אבו ריא, ילמד את החומר ויגיב בהתאם. הקו הרשמי בסכנין הוא כי המעורבים חפים מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. בחדרי חדרים מתחו בסכנין ביקורת על התנהלות החקירה. דובר סכנין, מונדר חלאיילה, חזר והדגיש: "אם יתברר כי שחקן שלנו התנהג שלא על פי הנורמות המקובלות, לא נהסס להיענש במלוא החומרה".

בצל הפרשה, היום תשחק סכנין מול קריית שמונה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. מהרכב הקבוצה ייעדר עלי עותמאן, שנפצע באימון האחרון במחנה האימונים שקיימה הקבוצה ברומניה. אתמול חתם בקבוצה המגן איתן עזריה שימלא את מקומו. גם השוער מאיר כהן חתם רק אתמול. שניהם אמורים לעבור היום בבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully