וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי כלים ראשון לקרית שמונה

יצחק סולומון

20.8.2008 / 9:52

תשחק נגד סכנין בגביע הטוטו כהכנה לליטקס לובאץ' ותחסר את מוזמני האולימפית. דיין ימשיך לבחון זרים. לביא: "כיף לחזור לשחק בקריה"

ניסוי כלים ראשון הערב (רביעי, 17:00) לעירוני קריית שמונה מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו. המשחק יהווה הכנה לקבוצה של מישל דיין לקראת הגומלין בגביע אופ"א בשבוע הבא מול ליטקס לובאץ' הבולגרית.

מהרכב קריית שמונה ייעדרו שלושת המוזמנים לנבחרת הצעירה של ישראל, השוער דני עמוס והחלוצים עומר פרץ ויובל אבידור, שאמורים לשחק מול בלארוס. השוער יוסי בצלאל ימלא את מקומו של עמוס. בהתקפה צפוי לקבל אשראי תומר סויסה הצעיר, לצידו של אגודה קאובינה.

המאמן מישל דיין קיים אמש את האימון המסכם ותרגל את ההרכב החסר שלו, שישחק לראשונה העונה במגרש הביתי בקריית שמונה. דיין החליט אתמול לשחרר את הברזילאי דגלאס סילבה, אחריו עקב במשך תקופה ארוכה, לאחר שלושה אימונים בלבד. סילבה היה אמור להיבחן בגביע הטוטו, אך דיין החליט לשחרר אותו עוד לפני.

בימים הקרובים אמורים לנחות בקריית שמונה קשרים נוספים. יושב הראש איזי שירצקי אמר לא פעם כי "נשקיע ונביא זרים איכותיים". המאמן מישל דיין אמר: "נבחן אותם בפינצטה". בינתיים קריית שמונה עדיין לא מצאה תחליף הולם לגואל צ'ירסוואה, שיושב בבית בחוף השנהב, ובשלב זה לא מתאמן בשום קבוצה.

הקפטן יניב לביא לקראת המשחק: "כל משחק הכנה הוא משחק חשוב, ואנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות. אני שמח לחזור לשחק במגרש בקריית שמונה. מגיע לאוהדים שלנו שנשחק בבית". לביא קרא לאוהדי הקבוצה להגיע ולעודד את הקבוצה, "אנחנו זקוקים להם", אמר. קריית שמונה מכרה עד כה כ- 500 מנויים, הישג מרשים בקנה מידה של הקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully