וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "שאף אחד לא ידאג, נעביר את הקבוצה בבקרה"

אסף שקד

19.8.2008 / 16:48

ארקדי גאידמק, שהגיע בעצמו לבקרת התקציבים כדי להסדיר את ענייני הקבוצה, הרגיע את האוהדים. על פרננדז: "הוא נתן לי התחייבות להגיע"

לאחר שנה של שיתוף פעולה בין בית"ר ירושלים לבין "בית יאיר", הופסק הקשר בין הצדדים במהלכו קיבלה בית"ר כ-700 אלף דולר לעונה תמורת פרסום שמה של חברת הבנייה. במהלך השבוע האחרון ניהלה הקבוצה משא ומתן מתקדם עם "אלדן" והיום סוכם שהחברה תהיה הספונסרית הראשית ותעביר בכל עונה את אותו סכום תמורת הפרסום. כבר ממשחק הליגה הראשון מול בני סכנין תתנוסס שמה של החברה על חולצות השחקנים.

בתוך כך, ארקדי גיאדמק הגיע הבוקר (שלישי) למשרדי בקרת התקציבים על מנת להעביר את הקבוצה בבקרה לאחר שיו"ר הבקרה, יאיר רבינוביץ', ביקש מהבעלים של בית"ר לסדר את הבעיות הכספיות הנעות סביב 20 מיליון שקלים. עד כה לא היה מעורב גיאדמק בעניינים מול הבקרה, אך מאז ההפסד לקרקוב, מגלה הבעלים עניין רב בפעילויות הקבוצה וכחלק מכך החליט להגיע הבוקר למשרדי הבקרה על מנת לבדוק את העניינים מקרוב.

מרבית השחקנים כבר עברו בבקרה אך החוזים של חמישה מהם לא אושרו עד כה. בין היתר מדובר בצמד הזרים דאריו פרננדז וסבסטיאן אבראו ובשחקנים הישראלים עידן ורד, משה אוחיון וברק יצחקי. הזרים השתתפו במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה על תקן "נבחנים" ולכן יכלו לקחת חלק במשחק, אך יצחקי, ורד ואוחיון כזכור לא שיחקו בגלל שלא עברו בבקרה.

לאחר הפגישה של גאידמק עם אנשי הבקרה הגיעו הצדדים לסיכום על העברת הקבוצה בבקרה ובימים הקרובים היא צפויה לעבור באופן רשמי כך שבית"ר תוכל לפתוח את העונה. "אנחנו מסדרים את כל ההליך התקציבי של בית"ר. קיבלתי הסבר מאוד ברור. יש כמובן רגולציה והקבוצה תסדר את התקציב. בגלל שיש לנו כמה שחקנים חדשים, אז יש לנו קצת יותר הוצאות, כך שהן צריכות להתקבל על ידי הבקרה", אמר גאידמק בסיום הביקור במשרדי הבקרה. "לצערי הייתה העונה הוצאה נוספת של 7 מיליון דולר ולכן נסדר את זה. שאף אחד לא ידאג, יש הרבה שמועות על המצב הכלכלי שלי, אבל אין לאף אחד מה לדאוג, נעביר את הקבוצה".

על הגעתו של לואיס פרננדז, שטרם נכנס למשא ומתן עם בית"ר ירושלים אמר גיאדמק: "אין ספק שנראה אותו בישראל. דיברתי איתו כבר והוא נתן לי את התחייבותו להגיע לכאן. זה עניין של כמה ימים, אבל הוא יגיע לכאן ויאמן את הקבוצה עם שום".

הבוקר קיימה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי נתניה במוצאי שבת בשעה 20:45 במסגרת גביע הטוטו. שמעון גרשון ופרננדז שחזרו לאימונים מלאים, צפויים לפתוח במשחק מול סגנית האלופה. טוטו תמוז חזר לאימונים כמעט מלאים וגם הוא יהיה כשיר למשחק ביום שבת לאחר שנפצע בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully