וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תגיש כתבי אישום בפרשת הבשמים

יצחק סולומון

19.8.2008 / 16:31

ארבעה שחקני בני סכנין, שחשודים בגניבת בשמים באלפי שקלים, יועמדו לדין. דובר סכנין: "אנחנו מאמינים לשחקנים אלא אם יוכח אחרת"

הנהלת בני סכנין קיבלה היום (שלישי) הודעה ממשטרת ישראל לפיה היא מתכוונת להעמיד לדין ארבעה משחקני הקבוצה ואת האפסנאי של המועדון, וממליצה להגיש כתבי אישום בפרשת הבשמים, בה חשודים שחקנים מהקבוצה בגניבת בשמים באלפי שקלים לפני הטיסה למשחק בספרד מול דפורטיבו לה קורוניה במסגרת האינטרטוטו. את ההודעה על כך קיבל יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים.

מהמשטרה נמסר היום: "ב-23 ליולי עוכבו לחקירה בנמל התעופה 4 משחקני הכדורגל של קבוצת בני סכנין ואפסנאי הקבוצה, לאחר שנתפסו גונבים מוצרי קוסמטיקה במאות דולרים. תפיסת החשודים התאפשרה הודות לעירנותו של קצין הביטחון. חלק מהחשודים הודו במעשה. מחר (רביעי) יוגשו 5 כתבי אישום נגד החשודים בעבירה של גניבה, שהעונש הקבוע עליה בחוק הוא עד 3 שנות מאסר. הודעה אישית נמסרה למעורבים כולל ליו"ר הקבוצה".

דובר סכנין, מונדר חלאיילה, אמר בתגובה: "אכן קיבלנו הודעה כזו. מחר עורך הדין שלנו יבדוק את החומר ועל פי ההחלטה שלו נחליט איך לטפל בסיפור". חלאיילה הוסיף ואמר כי "בינתיים אנחנו ממשיכים לדבוק בכל מה שאמרנו. אנחנו מאמינים לשחקנים אלא אם יוכח אחרת".

חלאיילה חזר ותקף את התנהלות החקירה: "אנחנו אפילו לא יודעים מי ביצע אותה. איך יכול להיות שעובר אורח צפה בה ותיעד אותה. כל ההתנהלות שם הייתה לא מובנת ולא ברורה". יחד עם זאת חלאיילה הבהיר כי "במידה ויתברר כי שחקן שלנו היה מעורב בדבר כזה וסטה מהנורמות המקובלות, הוא יוענש במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully