וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרב טוב, שיקגו

19.8.2008 / 12:32

הוייט סוקס הביסו את סיאטל 5:13 ופתחו פער של משחק על מינסוטה שהפסידה לאוקלנד. טמפה ביי דוהרת, המטס הפסידו בפיטסבורג

שיקגו וייט סוקס - סיאטל 5:13

קרלוס קוונטין ממשיך להשתגע, וחבט להומר מספר 35 העונה, אלכסי רמירז ירה גם הוא רחוק עם ארבעה ריביז, אורלנדו קבררה וניק סווישר השלימו את המטווח והוייט סוקס התגברו על פתיחה לא מדהימה, בלשון המעטה, של מארק בהרלי (5.2 אינינגים ו-5 ריצות חובה) כדי לזכות בניצחון ולברוח למינסוטה שהפסידה בבית לאוקלנד. יונייסקי בטנקורט עם הומר לסיאטל, הפסד לג'רוד וושבורן.


בולטימור - בוסטון 6:3

הרד סוקס התאוששו מהמיני-סוויפ הביתי שספגו מטורונטו, כשעל הניצחון הזה חתומים ג'ייסון ביי עם שני הומרים וארבעה ריביז וג'ון לסטר, שהגיש שבעה וקטל חמישה. ג'ונתן פפלבון חילץ את בוסטון ממצב מביך, כשבאינינג השמיני נכנס לאחר שמני דלקרמן נתן שתי ריצות שצימקו ל-3:4. בתשיעי זה כבר היה יותר קל, ופפלבון שמר בפעם ה-33 העונה. הומרים גם לג'ייסון וריטק בבוסטון ולאוברי האף בבולטימור.


טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 4:6

יום בא ויום הולך, הרייז ממשיכים לנצח, כשהם שומרים על פער 4.5 המשחקים מבוסטון ובורחים להפרש דו ספרתי, עשרה משחקים מהיאנקיז. אנדי זוננשטיין זכה בניצחון מספר 13 העונה, דן ווילר שמר וקליף פלויד ואריק הינסקי סיפקו את ההומרים לטמפה ביי הצוהלת. חואן ריברה עם הומר לאנהיים, הפסד לג'ון גארלנד.


מינסוטה - אוקלנד 3:2

ג'סטין דוקשר נטש באינינג השלישי ומחליפו קירק סאארלוס הגיש 3.2 אינינגים חזקים, כדי לתת לבולפן להשלים את העבודה ולהעניק לאייז ניצחון שמקלקל לטווינס. הומר למארק אליס באוקלנד, בראד זיגלר עם השמירה. שמונה אינינגים לא הספיקו לניק בלקבורן במינסוטה.


פיטסבורג - ניו יורק מטס 2:5

המטס קיוו לסוויפ ב-PNC פארק, אבל סטיב פירס חבט באינינג השמיני לסינגל שובר שיוויון על פדרו פליסיאנו, הפיראטים הוסיפו שתי ריצות ועלו ליתרון שעליו שמר ג'ון גראבו. אדם לה-רוש עם הומר לפיטסבורג, שון בארנט עם הניצחון.


מילווקי - יוסטון 3:9

סי.סי. סבאתיה ספג שלוש ריצות, מה שלא מנע ממנו לסגור עוד משחק מלא של תשעה ותשעה ולזכות בניצחון ה-14 העונה. קורי הארט ירה להומר, הברוורס רחוקים עדיין חמישה משחקים מהקאבס שבפסגת המרכז. טיי וויגינטון ורג'י אברקרומבי לא מנעו הפסד מרנדי וולף.

יתר התוצאות:

אטלנטה - סן פרנסיסקו 5:0
טקסס - דטרויט 8:7

* גרג מדוקס עבר בטרייד דרך הוייברס מסן דייגו ללוס אנג'לס דודג'רס. ב-2006 עבר המגיש הותיק (353 ניצחונות בקריירה) משיקגו קאבס בטרייד ללוס אנג'לס, ובשנתיים האחרונות שיחק בפאדרס. כעת הוא חוזר לדודג'רס, שמקווים להשתמש בו כזרוע מסייעת למאבקי הפלייאוף.

* קורט שילינג, המגיש הפצוע של הרד סוקס, אמר כי הוא "נוטה לפרוש מבייסבול". שילינג לא יגיש עוד העונה, ולקראת אימוני האביב של העונה הבאה יחליט סופית אם לנסות להגיש שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully