וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "טעות לחשוב שהוגרלנו לבית קל"

19.8.2008 / 12:48

חלוץ הנבחרת שהצטרף למחנה האימונים: "לא חשוב איך נשחק, צריך לנצח את שוויץ ולהתחיל ברגל ימין". אוואט ודוידוביץ' ישחקו מחצית

נבחרת ישראל קיימה אתמול (שני) בערב את האימון האחרון שלה בהלניסקי שבפינלנד, לקראת המשחק שייערך מחר מול הנבחרת המקומית. הנבחרת אמורה לצאת בשעות אלה לעיר טמפרה, המרוחקת כ-200 קילומטר מהלניסקי, שם ייערך המשחק.
חלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך, רוברטו קולאוטי, שהגיע אתמול למחנה יחד עם יוסי בניון, גל אלברמן ואליניב ברדה, היה היחיד מבין הארבעה שקיים אימון מלא. קולאוטי שיחק 11 דקות בהפסד קבוצתו 3:1 לשטוטגרט, במחזור הראשון של הבונדסליגה.

היום (שלישי) אמר קולאוטי: "עשיתי מחנה אימונים מלא בגרמניה ואתמול התחלנו את הליגה. חבל שהפסדנו, אבל זה רק משחק ראשון. כמעט שנה לא הייתי בסגל בגלל פציעות. חיכיתי הרבה זמן, ואני שמח להיות כאן שוב, התגעגעתי לכולם". קולאוטי התייחס למשימה הקרובה, העפלה משלב הבתים במוקדמות גביע העולם. "המטרה היא לעלות למונדיאל", אמר החלוץ. "נעשה הכל כדי לעלות, אבל צריך לעשות את זה לאט ולהתקדם ממשחק למשחק. היינו יכולים לקבל בית קשה יותר, אבל זו טעות אם נחשוב שזה בית קל".

לקראת המשחק הקרוב מול שוויץ אמר קולאוטי: "המשחק הראשון חשוב מאוד, לא חשוב איך משחקים. צריך לנצח ולהתחיל ברגל ימין. כל אחד צריך לתת הכל, יותר מ-100 אחוז, ולהיות מרוכז כל המשחק".

בשער הנבחרת במשחק מול פינלנד ישחקו לסירוגין דודו אוואט וניר דוידוביץ', כל אחד מחצית אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully