וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ובן בסט מנסים להגיע לסיכום לפני הבוררות

19.8.2008 / 11:37

הייתה אמורה להיערך היום והיא תידחה ליום ראשון, עד אז ינסו הצדדים לסגור. אלישע לוי עדיין מחפש חלוץ: "גם אם ייקח זמן, לא נתפשר"

פרקליטו של החלוץ עדן בן בסט, עו"ד ניר רשף, ופרקליטה של מכבי חיפה, עו"ד אודי שוכטוביץ', דחו בהסכמה את דיון הבוררות שהיה אמור להיערך היום (שלישי) בנוגע לעתידו של השחקן. הדיון נדחה ליום ראשון ועד אז ינסו הצדדים להגיע לסיכום בנוגע לעתידו של החלוץ. בחיפה הציעו לבן בסט לחתום על חוזה לשלוש שנים ולקבל בתמורה טופס השאלה חתום, מה שיקרב את מעברו להפועל תל אביב. היום או מחר אמורה להיערך פגישה בין הצדדים.

הקבוצה ערכה הבוקר (שלישי) אימון בסגל מצומצם, ממנו נעדרו שחקני הנבחרת: ניר דוידוביץ', דקל קינן ובירם כיאל. אלון חרזי שסובל מדלקת בעינו, ליאור רפאלוב שמתאמן עם הנבחרת האולימפית, וכן השחקנים הפצועים - פיטר מסיללה וג'ון קולמה נעדרו גם הם. המאמן אלישע לוי עדיין מחפש חלוץ וקשר התקפי. לוואלה! ספורט הוא אמר: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים חלוץ ומחפשים שחקן כזה. גם אם זה ייקח זמן, לא נתפשר".

עוזר המאמן, גיאורגי דרסיליה, סיפר כי הוא מגיע לאימון בלב שלם, לאחר שבנו שב מגיאורגיה. "הוא לא יודע כל כך מה קרה שם, אבל העיקר שהוא חזר הביתה בריא ושלם", אמר עוזר המאמן.

בחיפה לא מודאגים מן העובדה שהקבוצה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה. "אנחנו עובדים כדי לנצח", אמר הקשר גוטסבו בוקולי. "לא ניצחנו במסגרת רשמית אבל אני לא מודאג". שי מימון, שלומי ארבייטמן ואייל גולסה רשמו איחור קל לאימון היום. בדרכם מנתניה, השלושה גילו תקר בגלגל ועצרו בכדי לתקן את הנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully