וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי מתכנן מהפך: כארבעה שחקנים, בניהם בכירים, ישוחררו

19.8.2008 / 11:38

המועמדים: הדר, עאמר ומליחי. זוארץ: "מי שלא מתאמץ, יסיים את דרכו". המגן חגי גולדנברג סיכם, ליאור אסולין ושני זרים על הכוונת

עומר הדר, אסמעיל עאמר ועידן מליחי – אלו שמות השחקנים שעשויים לעזוב את מכבי פתח תקוה בקרוב, אם לא יגלו שיפור ביכולתם. לגבי חלקם כבר התקבלה החלטה והיא תצטרך לקבל את אישור המאמן – ניצן שירזי. גורם בקבוצה הסביר כי עומר הדר ואסמעיל עאמר הם המועמדים העיקריים לעזוב את הקבוצה, כשגם מליחי, שסיכם לעונה אחת בקבוצה אך טרם חתם על חוזה, מועמד. לגבי הקשרים אסי משיח ולירן כהן, במועדון מכחישים כי הם מועמדים לעזוב. גורם בקבוצה אמר: "ההחלטה לגבי חלק מהשחקנים התקבלה. נשחרר את השחקנים ששבעים ועשויים להצליח במקום אחר".

כזכור, בקבוצה הודיעו לאחר שובו של עמוס לוזון כי הוא מתכנן מהפך בסגל, כשבין היתר הוא מעוניין לצרף בלם, קשר וחלוץ – ככל הנראה ליאור אסולין שאמור לסכם היום. יחד עם זאת, לוזון מעוניין לשחרר מספר שחקנים שיפנו מקום בתקציב לשני זרים נוספים שיוחתמו עד מועד ההעברות – קשר אחורי ובלם.

יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, מסר בתגובה: "כל שחקן עשוי לסיים את דרכו בקבוצה, אף אחד לא מחוסן. מי שהצוות המקצועי יחליט שהוא לא מתאמץ כדי ללבוש את חולצת המועדון, יסיים את דרכו".

המגן חגי גולדנברג, שהיה אמור לחתום בויאדוליד הספרדית, סיכם בקבוצה לחמש שנים. אתמו להודיעה הקבוצה כי הבלם הצרפתי איימה לאבי, שהיה מועמד לקבוצה בתחילת העונה, הגיע למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully