וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי עדיין רביעי בדירוג הכללי

הגולש הישראלי סיים את השיוט העשירי במקום הרביעי, והפער שלו מהמקום השלישי עדיין עומד על שמונה נקודות. דוידוביץ' העפילה לשיוט המדליות

לאחר שהיעדר הרוחות בצ'ינגדאו גרמו לדחייתו של השיוט העשירי בתחרות הגברים בדגם הניל פרייד מאתמול (שני) להיום, נאלצו המארגנים לדחות פעם נוספת את הזנקת השיוט שתוכנן לשעה 6:00 שעון ישראל, ולבסוף יצאו הגולשים לדרך באיחור של שעתיים, כשרוח בעוצמה של 7 קשר איפשרה להם להשלים סוף סוף את השיוט האחרון לפני שיוט המדליות שייערך מחר.

שחר צוברי, ככל הנראה התקווה הישראלית האחרונה למדליה, פתח את היום במקום הרביעי, במרחק של שמונה נקודות מהצרפתי ג'וליאן בונטמפס, ולא הצליח לשפר משמעותית את מצבו במירוץ למדליה כשסיים במקום הרביעי בשיוט, ונותר במקום הרביעי גם בדירוג הכללי.

צוברי פתח את השיוט טוב מאוד והתמקם במקום השני, כשהוא מקדים את בונטמפס בשני מקומות בשלושת המצופים הראשונים, אבל למצוף הרביעי כבר הקדים הצרפתי את צוברי ועלה למקום השלישי, כשהישראלי צונח למקום הרביעי, בו גם סיים את השיוט.

כעת המצב בצמרת הדירוג הוא כזה: בונטמפס טיפס למקום הראשון עם 45 נקודות שליליות, כשהוא מקדים את ניק דמפסי הבריטי וטום אשלי הניו זילנדי, להם 46 נקודות כל אחד. צוברי, לו יש 54 נקודות, יצטרך להקדים בארבעה מקומות לפחות את דמפסי או אשלי בשיוט המדליות מחר, בו הניקוד הוא כפול, על מנת לזכות בארד.

צמרת הדירוג:

1. ג'וליאן בנטו (צרפת) 45 נק'
2. ניק דמפסי (בריטניה) 46 נק'
3. טום אשלי (ניו זילנד) 46 נק'
4. שחר צוברי (ישראל) 54 נק'
5. ריקרדו סנטוס (ברזיל) 65 נק'

דוידוביץ' העפילה לשיוט המדליות

הנציגה שלנו בתחרות הנשים בניל פרייד, מעיין דוידוביץ', השלימה הבוקר את אחת ההפתעות הנעימות של המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, כשהצליחה לסיים במקום העשירי ולהתברג בשיוט המדליות שייערך מחר, מיקום טוב בהרבה מהתחזיות המוקדמות לגולשת הצעירה שהגיעה לצ'ינגדאו בעיקר על מנת לצבור ניסיון לקראת לונדון 2012.

דוידוביץ' החלה את היום במקום העשירי עם 87 נקודות שליליות, עם נקודה בודדת פחות מהבולגריה אירנה בונטמפ (אשתו של הגולש הצרפתי ג'וליאן בונטמפ שנאבק מול צוברי על הארד). דוידוביץ' פתחה חזק את השיוט, הגיעה חמישית למצוף הראשון ועלתה למקום הרביעי במצוף השני, אך נחלשה בהמשך וסיימה במקום העשירי. בונטמפ לא הצליחה לחלוף על פניה כשסיימה רק במקום ה-13, ודוידוביץ' סיימה סופית במקום העשירי הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully