וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה לא סוד שאנחנו נראים לא טוב"

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב מה-0:0 השני ברצף של קבוצתו, הפעם נגד הפועל פ"ת. שחקני האולימפית הוחלפו במחצית לאחר סיכום עם איווניר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

בין ימי התהילה של אולימפיאדת בייג'ינג קיבלנו הערב (שני) את משחק גביע הטוטו בין הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה. קיווינו שהשחקנים יוכלו לשחזר ולו במעט חלק זעיר מהשיאים והדרמות שיש לנו בסין, אבל בבלומפילד האווירה הייתה די אפרורית, ולא בגלל מזג האוויר כמו בסין, אלא בגלל רמת המשחק הירודה והמטרידה. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0, אחרי שהמלאבסים אף החמיצו פנדל, שגרר לפניו דרמה קטנה.

אם בהפועל פתח תקווה מרוצים מהשתלבותו של הקשר חן עזריאל, אז מדוע הוא יצא במחצית? מסתבר כי בנבחרת האולימפית, שתארח את בלארוס למשחק ידידות ביום שני, התנו את שיתופו בתנאי שישחק 45 דקות בלבד, וכך היה. גם שחקני הפועל תל אביב באולימפית: ביברס נאתכו, עומרי קנדה ועידן סרור יצאו במחצית. גורם באחת הקבוצות אמר: "אם משחררים אותם למשחק גביע הטוטו ומוציאים אותם החוצה, זה מראה על הרצינות של המפעל".

גוטמן: "צריך לבדוק מה קורה לנו"

מאמן הפועל אלי גוטמן נראה עצבני לאורך כל המשחק, כשהוא צועק ומעיר הערות לשחקניו ולא זוכה לראות שיפור ביכולת המשחק שלהם. חלק מהקהל האדום המאוכזב בחר לשרוק בוז לעבר השחקנים והצוות המקצועי שירדו מהמגרש.

"זה לא קשור להרכב", אמר גוטמן. "בכל הרכב אנחנו צריכים להיראות טוב. זה לא סוד שבשני המשחקים האחרונים אנחנו משחקים פחות טוב, צריך לבדוק למה זה קורה לנו. יש לי הרגשה שזה בגלל שהתחלנו מוקדם מאוד, לפני חודשיים, את ההכנה. כמו כן עדיין לא נכנסנו למסגרת של משחקים. אני לא מרוצה עדיין מרמת האגרסיביות וחילוצי הכדור. ג'וניור ויסה רקד. הפועל פתח תקווה הייתה שווה אלינו, ובדקות מסוימות אפילו יותר טובה".

ביום חמישי הבא תשחק הפועל תל אביב בגומלין גביע אופ"א מול וויבודינה, לאחר שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו 0:0. גוטמן התייחס ליריבה: "נצטרך לעשות הכנה טובה לקראת גביע אופ"א, זה המאני טיים שלנו. קבוצה שמנצחת במשחק הראשון בליגה הסרבית את הכוכב האדום בלגרד היא בטח לא קבוצה רעה".

וואליד באדיר התייחס ליכולת של האדומים: "זו אכזבה, באנו במטרה לנצח, אנחנו נתייחס אל זה כאימון, אלי ידאג לסדר אותנו באימונים לעבוד על המשחק הבא, אני מאמין שנבוא מוכנים, אנחנו קבוצה טובה יש לנו שחקנים טובים ומנוסים, אני מאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחפוד: "יש סימפטום של החמצת פנדלים"

בדקה ה-72 נפסק פנדל לזכות הפועל פתח תקווה. החלוץ שמעון אבוחצירא התכוון לבעוט, אלא שהמאמן אלי מחפוד החליט כי איציק כהן יהיה זה שייקח את הבעיטה. אבוחצירא רטן, אבל קיבל בסוף את החלטת מאמנו, שאולי הסתברה כמושגית, אחרי שכהן החטיא.

"אבוחצירא לא עשה שום תנועות", אמר מחפוד שהתייחס להחלטה לתת לכהן לבעוט את הפנדל. "איציק יודע לבעוט פנדלים. יש לנו סימפטום של החמצות פנדלים עוד מהשנה שעברה, אבל נתקן את זה. אני מאמין שהקבוצה תהיה מוכנה לפתיחת הליגה, אם כי עדיין לא בכושר של מאה אחוז".

"לא רבנו על הכדור", הסביר בסיום שמעון אבוחצירא את המהומה הקטנה שהתפתחה בעקבות ההחלטה של מחפוד מי יבעט את הפנדל. "בכדורגל יש המון אמוציות. אני אוהב את הכדור והרגשתי חם מספיק כדי לבעוט, אבל קיבלתי באהבה את ההחלטה. קצת התעצבנתי בהתחלה, אבל אחרי זה נרגעתי. אנחנו ממלאים אחרי ההוראות של המאמן". לגבי מוכנותה של הקבוצה הוסיף החלוץ: "עשינו שינויים בסגל. זו קבוצה צעירה ואט אט דרך עבודה קשה נתחבר ונהיה טובים. נהיה מוכנים לקראת פתיחת הליגה".

"אנחנו קבוצה בהתהוות ומשתמשים בגביע הטוטו כאמצעי בדרך למטרה", אמר זאב זלצר, המנהל המקצועי. "אנחנו צריכים ליצור כימיה בין השחקנים למאמן. היו לנו היום רגעים טובים לצד רגעים של פאניקה שבהם יכולנו לספוג, זה היה משחק ללא שערים מאכזב בשביל הקהל, אבל אנחנו יוצאים אופטימים, מקווה שנשתפר ונתקדם".

השוער שביט אלימלך, שזכה לעידוד מהקהל של הפועל תל אביב, אמר: "תמיד מרגש לשחק מול הפועל. בחצי הראשון הם פתחו יותר טוב, אנחנו החמצנו פנדל וחבל, אני מקווה שנגיע מוכנים לליגה".

הבלם מרק גורמן שיחק רבע שעה והציג יכולת סבירה. בקבוצה היו מרוצים גם מאבוחצירא וריקן. הבלם סטיבנס אופיי, שערך משחק בכורה בקבוצה, נכנס 25 דקות לסיום וימשיך להיבחן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully