וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חזקה על חלשים

אסף שקד

18.8.2008 / 20:31

בית"ר ירושלים ניצחה את קבוצת הנוער של המועדון 0:3. ביום חמישי יעמוד לרשותו של שום סגל מלא, לקראת המשחק נגד נתניה בגביע הטוטו

בית"ר ירושלים קיימה היום (שני) אחר הצהריים משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון, במשחק שלמעשה הפגיש את אלופת ליגת העל מול אלופת הנוער. לרשותו של המאמן יצחק שום עמד סגל דליל מאוד, כיוון שהוא חסר את חמשת שחקני הנבחרת הבוגרת. גם סבסטיאן אבראו, שנמצא ביפן עם נבחרתו אורוגוואי, וטוטו תמוז, שסובב את קרסולו, נעדרו מהמשחק. הבוגרת עם הסגל החסר נתקל בשחקניו חדורי המוטיבציה של גיא עזורי, אך בסוף הצליחה לנצח 0:3.

שני הפצועים בשבועיים האחרונים - שמעון גרשון ודאריו פרננדס, פתחו בהרכב. הקשר הארגנטינאי אף סיים 90 דקות מלאות. הבלם עדיין סובל מהפציעה ולא כשיר להשלים משחק מלא, אך בצוות המקצועי מאמינים שעד המשחק מול בני סכנין יחזור גרשון לכושר מלא ויתחרה על המקום בהרכב, בצוותא עם תומר בן יוסף.

לאור הסגל המצומצם שעמד לרשותו של שום, זכה עידן ורד לפתוח בהרכב והיה מהבולטים על המגרש. הקשר אף סיים משחק שלם והיה קרוב מספר פעמים לכיבוש, אך לא השכיל לעשות זאת. את המשחק הוא קינח בבישול נהדר למיכאל זנדברג, שניה לפני שריקת הסיום.

המשחק נפתח ביתרון מהיר של הבוגרים. כבר לאחר 12 דקות כבש דרק בואטנג בבעיטת וולה יפה. עשר דקות לאחר מכן היה זה ברק יצחקי שכבש שער בכורה בקדנציה המחודשת שלו בבית"ר והכפיל את התוצאה. במחצית השנייה ערכה הקבוצה הבוגרת ארבעה חילופים. אריאל הרוש, אלירן דנין, תומר בן יוסף ומתן בראשי נכנסו למגרש על חשבון טברטקו קאלה, גרשון, אריק בנאדו ודוד אמסלם. השינויים, בתוספת הורדת הילוך של השחקנים הבוגרים, שדי ריחמו על הנוער, יצרו משחק יחסית שקול ושונה ממה שהיה במחצית הראשונה. בדקה ה-70 יצא יצחקי, לאחר שהרגיש מעט כאבים. חלוץ אמריקאי נבחן של הנוער תפס את מקומו של יצחקי. עד לסיום הגיע ורד לשתי הזדמנויות לכבוש, אך לא עשה זאת. בדקה ה-90 ביצע ורד מבצע נהדר באגף שמאל, כשניער מעליו כמה שחקני הגנה והוציא כדור רוחב על קו השער למיכאל זנדברג. האחרון רק נגע בכדור ודחק פנימה את השלישי. סרגיי טרטיאק, ששימש כשופט, שרק לסיום מיד לאחר כיבוש השער, כשבסיום 0:3.

תמוז יחזור ברביעי לאימונים

במהלך הימים הבאים תמשיך הקבוצה הבוגרת להתאמן בסגל מצומצם כשרק ביום חמישי יעמוד לרשותו של שום סגל מלא, לקראת המשחק ביום שבת בחוץ מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו. סבסטיאן אבראו, שהמריא במוצאי שבת ליפן, ישחק עם נבחרתו במשחק ידידות מול הנבחרת היפנית ביום רביעי בצהריים.

טוטו תמוז, שנפצע בקרסולו במהלך סוף השבוע האחרון, צפוי לחזור כבר ביום רביעי לאימונים מלאים. היום ערך החלוץ אימון אישי עם מאמן הכושר דרור שמשון והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully