וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי חייב לצמצם פערים

18.8.2008 / 19:45

יום שלישי באולימפיאדה יביא אל הבמה את שחר צוברי, שחייב לסגור על המובילים לקראת שיוט המדליות. גם קלגנוב, גלושקוב ויופה יהיו שם

ה-19 באוגוסט יהיה קודם כל רגע האמת של שחר צוברי. הגולש הצעיר, ככל הנראה התקווה הישראלית האחרונה, או לכל הפחות הממשית ביותר למדליה, יתחרה מחר (שלישי) בשיוט האחרון לפני שיוט המדליות המתקרב. למעשה, השיוט העשירי של צוברי היה אמור להיערך היום, אך הוא נדחה שוב ושוב בעקבות היעדר רוחות. השיוט מחר יהיה קריטי, מכיוון שצוברי התרחק מהמובילים, כך שהמטרה תהיה צמצום הפער לקראת שיוט המדליות, בו הניקוד כפול. הישראלי מדורג כעת במקום הרביעי הכולל.

גם בקיאקים נקבל נציגות ביום השני ברציפות, כשמיכאל קולגנוב יתחרה במוקדמות המקצה החזק שלו ל-500 מטר בקיאק יחיד. קלגנוב ישתתף במקצה המוקדמות הרביעי, ב-11 בבוקר לפי שעון ישראל. כדי לעלות לחצי הגמר הוא יצטרך לסיים בין שש הראשונים במקצה או להשיג את אחד משלושת הזמנים הטובים האחרים. יהיה מפתיע מאוד אם קולגנוב לא יצליח לעלות לחצי הגמר, ושם כבר יהיה הקרב האמיתי שלו.

הנציגות הישראלית האחרונה תהיה בשחיה צורנית, שן אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה יתחרו בתרגיל החובה בדואט. המטרה תהיה לשפר עמדות מהמקום ה-15 בו הן נמצאות כרגע למקום ה-12 בשקלול שני החלקים של המוקדמות, כדי להצליח לעלות לגמר. התרגיל של הישראליות יהיה ה-21 במספר, כאשר התחרות תצא לדרך ב-10 בבוקר שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully