וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "יש לנו את היכולת לעשות את זה"

18.8.2008 / 18:58

ולא, החלוץ לא מדבר על רק על משחק האימון של נבחרת ישראל מול נבחרת פינלנד ביום רביעי. בניון, אלברמן, קולואטי וברדה הצטרפו לאימונים

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת מוקדמות מונדיאל 2010, במחנה האימונים בפינלנד. הנבחרת תשחק ביום רביעי נגד נבחרת פינלנד בהכנה למשחק הראשון נגד שוויץ, ב-6 בספטמבר. היום (שני) הצטרפו למחנה הלגיונרים יוסי בניון, גל אלברמן, רוברטו קולאוטי ואליניב ברדה, כשנראה כי השניים האחרונים יהוו את חוד הנבחרת.

התחרות על אפודת השוער הראשון בין דודו אוואט לניר דוידוביץ ממשיכה במחנה הנבחרת. הבלם טל בן חיים יצטרף מאוחר יותר למחנה. בערב תקיים הנבחרת אימון נוסף לאחר חצי יום חופשי, ומחר תמשיך לטמפרה, העיר בה יתקיים המשחק מול פינלנד ביום רביעי.

החלוץ עומר גולן אמר: "אני בכושר טוב. אבי סטרול ואני עשינו הכנה מצוינת בבלגיה, עבדנו קשה מאוד ואני מקווה שנביא את היכולת שלנו לידי ביטוי בנבחרת. חלק מההרגשה הטובה בנבחרת היא משום שיש רצון לעשות הפעם משהו מיוחד, ואנחנו יודעים שיש לנו את היכולת לעשות את זה. יש פה שחקנים מצוינים. המטרה לנגד עינינו ואנו רוצים לעשות את זה כדי שבסוף נגיע לרגע המיוחל". משחק האימון מול פינלנד יהיה הזדמנות לא רעה לבדוק את כושר הנבחרת, בדרך לאותו רגע מיוחל עתידי.

שגריר ישראל בפינלנד, אבי גרנות, וקונסול ישראל בפינלנד, שמעון בן שושן, ביקרו היום במחנה של הנבחרת. השגריר, שיגיע ביום רביעי לטמפרה כדי לצפות במשחק, איחל הצלחה לשחקנים, בירך אותם ואמר כי התרומה שלהם כנבחרת ישראל הלובשת את מדי הייצוג, משיגה הרבה יותר מתרומה של שגרירי משרד החוץ.

אורח באימון הנבחרת היה מאמן הנבחרת לשעבר, הדני ריצ'ארד נילסן, שהתקבל בלבביות רבה על ידי כל השחקנים והצוות. מנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'ינסקי הפתיע את נילסן, שחוגג ביום שלישי יום הולדת, והעניק לו חומוס ישראלי ומתנת יום הולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully