וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מאוכזבים: פנטאני מחוץ לסגל נבחרת דרא"פ

18.8.2008 / 13:29

במועדון חוששים שהמאמן החדש משנה גישה. מסיללה זומן ולא נסע. מקורבי שי מימון: "באולימפית ביזו אותו". שחקנים: "היינו עייפים בגביע הטוטו"

במכבי חיפה מאוכזבים מהעובדה שהחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לא נכלל בסגל נבחרת דרום אפריקה שפורסם לפני מספר ימים, לקראת משחק ידידות שייערך ביום רביעי הקרוב בלונדון, מול נבחרת אוסטרליה. המאמן ג'ואל סנטאנה החליף את מאמן הקודם, קרלוס אלברטו פריירה, שזימן למשחקים האחרונים את החלוץ. כעת, בחיפה מקווים שהמאמן החדש ישכיל לזמן שחקנים צעירים, זאת בניגוד לסגל הנוכחי הכולל את בני מקארתי הוותיק. אגב, המגן פיטר מסיללה קיבל זימון למשחק, אבל בחיפה דיווחו למנהלי הנבחרת שהוא פצוע ולכן הוא נשאר בישראל.

הבלם שי מימון נופה מסגל האולימפית משום שבקמפיין הבא הוא לא יוכל להשתתף כשחקן פעיל מפאת גילו. בנבחרת היו מרוצים מאוד מהשתלבותו והסיבה היא לא בהכרח מקצועית. יחד עם זאת, לא ברור כיצד שחקנים אחרים, כמו אוהד לויטה, ניצן דמארי, ליאור ז'אן ואחרים שמסיימים גם הם את הקדנציה באולימפית, נשארו בסגל. כך או כך, בסביבתו של השחקן אמרו היום: "זאת הפתעה ששי לא זומן לסגל. שלוש שנים הוא בנבחרת האולימפית ולא הודיעו כלום. הוא פגוע ומאוכזב אחרי שנאלץ לקרוא באתר ההתאחדות על אי זימונו לסגל. ביזו אותו".

בקבוצה הביעו אכזבה מהמשחק אתמול (1:1) מול מכבי נתניה. חיפה שלטה במגרש במחצית השניה, אבל נראה היה שהיא לוקה בחסר בכל הנוגע לרגל המסיימת. אחרי שהחליט לרדת מפרננדו ג'וסה, אלישע לוי ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים זרים. "היה לנו שבוע אימונים ארוך, משני עד ראשון, עם שני אימונים באמצע שבוע. היינו עייפים", אמרו שחקנים בקבוצה אחרי המשחק אתמול. "גם הלחות השפיעה על קצב המשחק". במחצית המשחק אמר לוי לשחקנים: "סבלנות היא גדולה. צריך לדעת להתעלות גם כשלא משחקים טוב". בסיום המאמן לחץ ידיים לשחקנים וחילק מחמאות לחלקם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully