וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, רד סוקס

18.8.2008 / 9:48

טמפה ביי ניצחה בטקסס 4:7 והגדילה את הפער ל-4.5 משחקים מבוסטון שהובסה על ידי טוררונטו. הקאבס ממשיכים לברוח במרכז

טקסס - טמפה ביי 7:4

סקוט קאזמיר הגיש שישה, ניטרל שבעה והללויה - הרייז כבר 4.5 משחקים מבוסטון, בדרכם הבטוחה אל הפלייאוף. בי ג'יי אפטון וקרלוס פניה חבטו להומר, דן ווילר שמר וטמפה ביי, אותה קבוצה שרבים ניבאו לה קריסה באוגוסט, נראית בדרך לטיול האוקטובר הראשון בהיסטוריה הקצרה שלה. טקאוויס מטקאלף עם הומר לריינגר'ס, הפסד לדסטין ניפרט.


קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 3:4

ג'רמי סאוורס הגיש 6.2 אינינגים סולידיים, ג'נסן לואיס עשה צעד כדי להיות הקלוזר הרשמי של האינדיאנס עד תום העונה עם שמירה שלישית וקליבלנד לקחה את הסדרה מהאיינג'לס. ג'סטין ספייר עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 6:15

מייק מוסינה פתח רע וספג שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, אבל למזלו הגיע מולו בריאן בניסטר, שנתן את הופעת האימה של השנה - אינינג פלוס, עשר חבטות, עשר ריצות חובה, שלוש הולכות ואף סטרייקאאוט. מוס זכה בניצחון מספר 16 העונה, כשהוא מסתייע בגראנד סלאם של ג'ייסון ג'יאמבי ובהומרים של אלכס רודריגז, קסאווייר ניידי וקודי רנסאם. הומר לרוס גלואוד בקנזס סיטי.


בוסטון - טורונטו 15:4

שום דבר לא הלך לג'וש בקט, שספג שש ריצות באינינג הראשון ומשם זה רק היה יותר גרוע לרד סוקס. בקט צלח 2.1 אינינגים בלבד כשהוא מוריש שמונה ריצות חובה למחליפיו. שון מרקום זכה בניצחון, אדם לינד רשם הומר בבלו ג'ייז ואלכס ריוס סיים עם חמש חבטות. הומרים לדסטין פדרויה ולקווין יוקיליס בבוסטון.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 13:1

הגרביים סגרו מהר עניין עם שמונה ריצות בארבעת האינינגים הראשונים, וחאווייר ואסקז שייט לניצחון קל עם שמונה ושמונה. הומר מספר 34 העונה לקרלוס קוונטין שהוסיף גם ארבעה ריביז, ג'רמיין דיי, אלכסי רמירז וחואן אוריבה עם הומרים משלהם, ג'יו גונזאלס עם ההפסד.


דטרויט - בולטימור 16:8

מסיבת סיום עונה של לוק סקוט, שחבט לשני הומרים, ושל מלווין מורה, שסגר שבוע ענק עם שניים משלו ושישה ריביז. הומר גם לאוברי האף, ניצחון לפרננדו קבררה, הפסד לקייסי פוסום.


מינסוטה - סיאטל 8:11

עוד משחק של רכבת הרים לטווינס, ששוב היה האינינג השישי בעוכריהם. גלן פרקינס שייט לניצחון קל עם יתרון של 0:8, אבל לפתע הסתבך ונתן שלושה הומרים, לאדריאן בלטרה, ולאדימיר בלנטין וקנג'י ג'וג'ימה שצימקו ל-8:4. המארינרס התקרבו ל-8:10, עד שג'ו ניית'ן סגר את הדלת. הומר לג'סטין מורנו, הפסד לריאן פייראבנד.

NL: המטס לא רואים בעיניים

פיטסבורג - ניו יורק מטס 4:0

יוהאן סנטנה לא היה צריך עזרה מאף אחד. האס של המטס הגיש תשעה, קטל שבעה וקצר ניצחון מספר 11 העונה (ERA של 2.75). קרלוס בלטראן ובריאן שניידר חבטו להומרים, המטס שמרו על יתרון שני המשחקים מפילדלפיה. ג'ף קרסטנס.


פלורידה - שיקגו קאבס 9:2

כריס וולסטאד השבית את הקאביז במשך שישה אינינגים, אבל בפיגור 2:0 באינינג השמיני התפוצצה שיקגו ושמה שמונה ריצות על הלוח, חמש מהן על הראש של רניאל פינטו. שיקגו הגדילה שוב את יתרונה על מילווקי ל-5.5 משחקים. שתי חבטות ושני ריביז לדרק לי, ריאן דמפסטר עם ניצחון מספר 14 העונה אחרי שישה אינינגים מצוינים ועשרה חשמולים.


סינסינטי - סט. לואיס 3:7

הפסד לא בריא לקרדינלס, שנכנעו ליכולת טובה של אדינסון וולקז עם שבעה וארבעה. הומר לברנדון פיליפס בסינסינטי, הפסד לקייל לוהש הדועך.


סן דייגו - פילדלפיה 2:1

הפיליז ידעו שאסור לתת למטס לברוח, וקול המלס הגיש שמונה ושלושה, כשהוא משאיר לבראד לידג' את מלאכת הסגירה. לידג' שמר בפעם ה-30 מ-30 אפשרויות שמירה, צ'יי סונג בייק נחל את ההפסד.


יוסטון - אריזונה 0:3

רנדי ג'ונסון ספג שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, וזה הספיק לרוי אוסוולט כדי להמשיך לניצחון עם הופעת שיא העונה - שמונה אינינגים ועשרה טיגונים. טיי וויגינטון חבט להומר, חוזה ולוורדה שמר והניצחון של האסטרוס החזיר את הדודג'רס לפסגת המערב. שבעה וחמישה לביג יוניט, שממשיך ביכולת המצוינת מתחילת יולי.


לוס אנג'לס דודג'רס - מילווקי 5:7

משחק פרוע בדודג'רס סטדיום. לוס אנג'לס שייטה עם יתרון בטוח 1:5 באינינג התשיעי, אבל אז פוצץ צ'ן הו פארק את הפער כשהרשה שלוש מתוך ארבע ריצות החובה שספגו הדודג'רס, ומילווקי השוותה ל-5:5. אלא שבתחתית האינינג הגיע אנדרה אית'ייר, ועם הומר בן שתי ריצות (שני שלו סגר את הסיפור. ג'ואי ביימל עם הניצחון, קרלוס וילנואבה עם ההפסד. הומרים למאט קמפ ולמני רמירז בלוס אנג'לס ולריאן בראון ומייק קמרון במילווקי.


במשחקים נוספים:

וושינגטון - קולורדו 7:2
אטלנטה - סן פרנסיסקו 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully