וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי: "הכול עדיין פתוח למדליה"

גולש הניל פרייד היישראלי הצליח לטפס למקום הרביעי בדירוג הכללי ונותר אופטימי לגבי הפודיום. השיוט העשירי נדחה ליום ג' ב-6 בבוקר

יום השיוטים האחרון לפני שיוט המדליות בתחרות הגלישה בדגם ניל פרייד בצ'ינגדאו אמור היה להערך הבוקר (שני), אבל לבסוף יתקיים מחר בבוקר. שחר צוברי המשיך במגמה מאתמול והתרחק מצמרת הדירוג. הגולש הישראלי, שדורג שלישי בתחילת היום, סיים רק במקום ה-19 בשיוט השמיני וירד למקום החמישי בדירוג הכללי. לאחר מכן ניסה צוברי למזער את הנזק וניצח בשיוט התשיעי, ועלה בכך למקום הרביעי, אבל הוא עדיין מרוחק תשע נקודות מהמקום השלישי ומדליית הארד.

לאחר מכן היה צריך להיערך השיוט העשירי והאחרון לפני שיוט המדליות ביום רביעי, אבל הוא נדחה שוב שוב, כשבמהלך היום אף יוצאים הגולשים אל הים, אך היעדר רוחות החזירה אותם אל החוף. לבסוף, נדחה השיוט למחר (שלישי, 06:00) בגלל תנאי מזג האוויר. מכיוון שהגולש הצעיר התרחק כל כך מהחבורה המובילה, השיוט שנדחה למחר הפך לקריטי עבורו כדי לנסות ולצמצם עוד את הפער, כשבשיוט המדליות ניתן ניקוד כפול.

בשיוט השמיני הגיע צוברי למצוף הראשון רק במקום ה-11, שלושה מקומות אחרי הבריטי פול דמפסי, שפתח את היום במקום הרביעי, אבל גם שני מקומות לפני הצרפתי ג'וליאן בונטמפס, שדורג שני בתחילת היום. במצוף השלישי התקדם צוברי למקום העשירי, אך לאחר מכן התרחק מאוד מקבוצת המובילים, וצנח עד למקום ה-21. במצוף השישי שיפר צוברי את מיקומו למקום ה-19, בו גם סיים את השיוט.

לפני השיוט התשיעי השתנו תנאי מזג האוויר לטובתו של צוברי, כשמהירות הרוח נחלשה מ-20 קשר ל-10 בלבד, והוא ניצל זאת כדי לנצח בשיוט. צוברי החל את השיוט במקום השישי, ובמצוף השישי הוא כבר תפס את ההולכה בה החזיק עד הסיום. לרוע מזלו של צוברי, הצליח יריבו על הארד, בונטמפס, לתפוס את המקום השני, ובכך קטן הפער בין השניים מעשר נקודות לתשע בלבד. דמפסי הבריטי סיים שלישי ושמר על המקום השני.

"יש תנאים לא יציבים עם הרוח", אמר צוברי. "בשיוט הראשון הייתה רוח חזקה וזה לא עבד לטובתי, אבל אני עדיין חזק בעניינים. אני כבר לא ראשון וגם לא שלישי, אבל הכול עדיין פתוח למדליה".

דוידוביץ' בדרך לשיוט המדליות

למעיין דוידוביץ' היה לעומת זאת יום מוצלח בהרבה. גולשת הניל פרייד הישראלית, שהחלה את היום במקום ה-14 הכללי, טיפסה עד למקום העשירי, ואם תצליח לשמור עליו תעפיל לשיוט המדליות, הישג נהדר עבור הגולשת הצעירה ממנה לא היו ציפיות רבות לקראת האולימפיאדה הנוכחית. דוידוביץ' סיימה את השיוט השמיני במקום הרביעי, שהעלה אותה למקום ה-11, ואת השיוט התשיעי היא סיימה במקום התשיעי, ודווקא הוא הכניס אותה למקום העשירי, בעמדת זינוק נהדרת להגיע לשיוט המדליות.

נופר אדלמן, שייטת דגם לייזר רדיאל, התקדמה מקום אחד בדירוג לאחר השיוטים השביעי והשמיני, ועלתה מהמקום ה-15 למקום ה-14. אדלמן סיימה את השיוט השביעי במקום התשיעי, אבל לא הצליחה בשיוט השמיני בו סיימה רק במקום ה-19, והיא מרוחקת כעת 13 נקודות מהמקום העשירי המוביל לשיוט המדליות.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully