וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום באיירן מינכן של טוטו תמוז התנפץ

אסף שקד

17.8.2008 / 23:06

טוטו תמוז, שקיבל זימון למבחנים בקבוצת הפאר הגרמנית, סובל מפציעה ולא ימריא לגרמניה. המו"מ עם לואיס פרננדז יפתח במהלך הימים הקרובים

לאחר יום חופשי מאימונים חזרה הערב (ראשון) בית"ר ירושלים למסגרת מצומצמת של אימונים ללא שחקני הנבחרת, וללא סבסטיאן אבראו שהמריא ליפן, שם הוא יפגוש את נבחרתו של אורוגוואי. את הסגל הקטן גיבו דאריו פרננדס ושמעון גרשון שלא התאמנו בשבוע האחרון וחזרו היום לאימונים מלאים.

הסגל החסר שעומד לרשותו של יצחק שום, לא מנע ממנו לקבוע משחק אימון מחר מול קבוצת הנוער של המועדון. מספר שחקנים שעד לא מזמן היו חלק מאלופת המדינה לליגת הנוער בשנתיים האחרונות, כדוגמת מתן בראשי, עידן ורד וטל משעלי יהיו הפעם בצד של הקבוצה הבוגרת. למעשה, לבית"ר אין אף משחק אימון רציני לקראת משחק הליגה מול סכנין, מלבד המפגש מול בני יהודה במסגרת גביע הטוטו ביום שלישי הבא.

טוטו תמוז, שהיה אמור לצאת ביממה הקרובה למבחנים באלופת גרמניה ביירן מינכן, סובב את הקרסול ובעקבות הפציעה יחמיץ את הטיסה לגרמניה. רק לקראת סוף השבוע צפוי החלוץ להחלים מהפציעה ולשוב לאימונים וכעת לא ברור מה יעלה בגורלו בעניין ההצטרפות לקבוצת הפאר הגרמנית. הפציעה של תמוז תגרום לו ככל הנראה גם לניפוי מהנבחרת האולימפית אחרי שבסוף השבוע קיבל את הזימון ממוטי איווניר. תמוז, אגב, היה השחקן היחיד מבית"ר ירושלים שקיבל זימון לנבחרת, כשבנוסף אליו קיבלו גם המושאלים של בית"ר, חן עזריאל וקובי מויאל, זימון דומה.

במהלך הימים הקרובים תפתח בית"ר ירושלים את המו"מ מול לואיס פרננדס לאחר שבשבוע שעבר הודיע גיאדמק כי יחזיר את הצרפתי לקבוצה. עד היום שהה פרננדס בחופשה פרטית בצרפת ורק מחר יחלו המגעים הרשמים עימו. פרננדס טרם עודכן לגבי ההחלטה של גיאדמק לקצץ את תקציב הקבוצה בעונה הבאה ל-65 מיליון שקלים ויהיה מעניין לראות האם הוא יסכים להגיע לקבוצה לאור הקיצוץ הענק. אחת הדרישות של פרננדס כשקיבל את ההצעה מבית"ר בשבוע שעבר, הייתה העמדת תקציב ראוי להבאת שחקני רכש וטיפול במגרש האימונים. בבית"ר מקווים לסגור את כל הפרטים עם פרננדס תוך שבוע ולהחתימו כבר לפני המשחק מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully