וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק האימון של בני סכנין בוטל

יצחק סולומון

17.8.2008 / 22:44

קבוצתו של פרדי דוד ציפתה למשחק האימון השלישי והאחרון שלה במסגרת מחנה האימונים ברומניה, אך הקבוצה המיועדת הודיעה על ביטול

משחק אימון שלישי ואחרון במסגרת מחנה האימונים שמקיימת בני סכנין ברומניה, מול קבוצה מהליגה השלישית, בוטל היום (ראשון) ללא הודעה מוקדמת. בסכנין סיפרו כי הרומנים הודיעו שאינם יכולים לשחק, בלי לנמק. כזכור, שני המשחקים ששיחקה סכנין מול יריבות רומניות הסתיימו בתוצאות גבוהות: 0-19 ו-6 לזכות הישראלים.

מחר יקבלו השחקנים יום חופשי שינוצל לקניות ולבילוי בעיר בראשוב. "אחרי שבוע של עבודה אינטנסיבית מגיע לשחקנים", אמרו בקבוצה. אחר הצהריים תעשה הקבוצה את הדרך הארוכה, כארבע שעות נסיעה, לנמל התעופה בבוקרשט, משם תטוס הקבוצה לארץ, ותנחת ביום שלישי לפנות בוקר.

שחקנים בקבוצה שיבחו את התאקלמותו של אסיין קווקו הגנאי, שנאלץ להפסיד אימון אחד בשל מכה חזקה שספג בברך. קווקו התחבר לקונגולזים יא יא פטי ומזואה אנסומבו, ושחקנים בקבוצה קוראים להם "שלושת המוסקטרים".

בשלב זה המאמן פרדי דוד לא בונה על אף אחד מארבעת הזרים שנבחנו בקבוצה במהלך מחנה האימונים. שחקן בסכנין: "אף אחד מהם לא הציג רמה יוצאת דופן". בסכנין בודקים את האפשרות לצרף לקבוצה את ז'וזה פרננדו, שנבחן במכבי חיפה ונמצא כעת בברזיל לצד רעייתו הכורעת ללדת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully