וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה: דאגלס סילבה סוף סוף בארץ

יצחק סולומון

17.8.2008 / 20:45

הקשר האחורי מברזיל סוף סוף נחת, יצטרף לאימוני קבוצתו של מישל דיין, ואם ירשים יוחתם. הקבוצה תארח את סכנין במגרשה הביתי

לאחר עיכובים שונים ומשונים, נחת סוף סוף בארץ הקשר האחורי מברזיל, דאגלס סילבה, וערך הערב (ראשון) אימון בכורה במדי עירוני קריית שמונה. המאמן מישל דיין עוקב אחרי הברזילאי, ששיחק בארצו בקבוצות גרמיו ובפלמנגו, כבר תקופה ארוכה, וקיבל עליו המלצות חמות. אם סילבה ירשים, הוא יהיה הזר הרביעי של הקריה, וישחק על המשבצת של גואל צ'ירסוואה מחוף השנהב, שכבר סיכם בקבוצה, אבל נעלם לפני כחודש.

יושב הראש, איזי שירצקי, סיפר כי אינו מבין את תופעת צ'ירסוואה, ואמר כי הקשר מחוף השנהב, שהצטיין בעונה החולפת, מעדיף בשלב זה לשבת בבית מאשר לשחק בקריית שמונה. "הכרטיס שלו עדיין אצלנו. עד היום אף קבוצה לא פנתה אלינו וביקשה שנשחרר אותו. הפסדנו זר ברמה גבוהה מאוד", אמר שירצקי.

המאמן מישל דיין ערך הערב אימון ראשון מאז חזרת הקבוצה מבולגריה, מהמשחק מול ליטקס במסגרת גביע אופ"א. מיותר לציין שהמורל היה גבוה, אבל יחד עם זאת ביקש דיין להנחית את שחקניו, והזכיר להם שביום רביעי מצפה להם משחק מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו.

באימון היום זכו השוער דני עמוס והחלוץ יובל אבידור לברכות מחבריהם לקבוצה, לאחר שהמאמן מוטי איווניר פרסם את סגל הנבחרת הצעירה של ישראל, וכלל בו את שחקני הקריה.

בקריית שמונה קיבלו את אישור המשטרה וההתאחדות לקיום משחק גביע הטוטו, ביום רביעי הקרוב, מול בני סכנין, במגרש בקריה. בקבוצה מקווים שהמגרש יאושר גם למשחקי הליגה. ראש העיר, סמי מלול, שבסוף השבוע שעבר ביקר באצטדיון ועמד מקרוב על התקדמות העבודה, הודיע כי גייס 700 אלף שקל למימון 3200 מושבי פלסטיק. בימים הקרובים אמור לצאת המכרז למושבים, ובקריה מבטיחים מרתון נגד השעון כדי שהיציע החדש יהיה מוכן עד פתיחת העונה.

"היו עיכובים שונים, לא באשמת העירייה. נעשה כל מאמץ כדי לאשר את המגרש עד פתיחת העונה", אמר אלי מנחם, מחזיק תיק הספורט בעירייה, שבעבר שימש כמנהל הקבוצה, שמצהיר: "חשוב לנו לפתוח את העונה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully