וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אור פישר: "אתן 110 אחוז כל הזמן"

17.8.2008 / 18:17

ד'אור פישר הוא שחקנה הזר הראשון של מכבי תל אביב שנוחת בארץ. "אצטרך לעבוד קשה, גם באימונים. מקווה שאהיה שחקן שכיף לצפות בו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

עונות חדשות של מכבי תל אביב בכדורסל בדרך כלל יוצאת לדרך כשהשחקן הזר הראשון של הקבוצה נוחת בארץ. היום זה קרה, כשד'אור פישר היה הראשון מבין שחקני הרכש החדשים שמגיע ארצה. פישר נחת לאחר טיסה ארוכה מניו יורק, ולראשונה זה שנים רבות, לא הגיע מנהלה העוזב של הקבוצה, מוני פאנן, לקבל את פניו. גור שלף, המנהל הנכנס, עשה זאת במקומו.

פישר (26, 2.11) חתם במכבי לאחר עונה מצוינת בברי הבלגית, אותה סיים עם ממוצעים של 14.4 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-2.8 חסימות. פישר החל את דרכו במכללת ווסט וירג'יניה (2003-2005), ועבר בין היתר בוולוצלאבק הפולנית, רואנוק דאזל מה-NBDL וב-2006/7 שיחק באולדנבורג הגרמנית (מלך החסימות של הליגה הגרמנית).

"לפני שהגעתי אמרו לי 'רק תעשה את העבודה ויהיה בסדר'", סיפר פישר לאחר נחיתתו. "שמעתי הרבה על מכבי ועל האוהדים שלה, שנחשבים לטובים באירופה. הגעתי מוקדם כדי שאוכל להתרגל למקום ולהתאקלם".

בהתייחסו אליו עצמו, הוסיף הסנטר האמריקאי: "אתן 110 אחוז כל הזמן. אני אוהב הגנה, אוהב ריבאונד, ומקווה שיהיה לכולם כיף לצפות בי. יהיה פייט על ההרכב והחמישיה, אבל זה בדיוק מה שהופך את כל העסק למרגש. אצטרך לעבוד קשה, גם באימונים". גם להחתמה האחרונה של הקבוצה, קרלוס ארויו, התייחס פישר. "אני מאוד נרגש מהחתמתו של ארויו, עקבתי אחריו באורלנדו, ויהיה נחמד להיות עם מישהו שאני מכיר".

בימים הקרובים ימשיכו לנחות בארץ שחקני הקבוצה השוהים בחו"ל, ובהם הרכז הפורטו-ריקני המדובר, טריי סימונס, רודני ווייט, ג'ייסון וויליאמס, אסטבן באטיסטה ומרכוס פייזר. החל מה-26.8 תפתח הקבוצה באימונים לא רשמיים, כאשר האימון הרשמי הראשון ייערך ב-2.9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully