וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום טוב רואים את אוקטובר

17.8.2008 / 14:05

המטס ניצחו בפיטסבורג 4:7 ועם ההפסד של פילדלפיה הגדילו את הפער לשני משחקים במזרח. הוייט סוקס ומינסוטה עדיין ראש בראש

פיטסבורג - ניו יורק מטס 7:4

זה מתחיל להיראות טוב עבור המטס. פדרו מרטינז הגיש מצוין שבעה וארבעה, הבולפן ניסה להרוס ונתן שלוש ריצות באינינג התשיעי אבל פדרו פליסיאנו סגר את הדלת ולשחקנים של ג'רי מנואל יש יתרון בן שני משחקים על פילדלפיה. חוזה רייס ורמון קסטרו חבטו להומר על זאק דיוק המפסיד, אנדי לה-רוש עם הומר לפייראטס.


סן דייגו - פילדלפיה 3:8

זה לא היה הערב של קייל קנדריק, שספג שש ריצות, נחל הפסד והרחיק את הפיליז מהמקום הראשון. צ'אד ריינקי זכה בניצחון ראשון במייג'ורס, ארבעה ריביז לבריאן ג'יילס.


פלורידה - שיקגו קאבס 1:2

המארלינס נשארים בקושי במירוץ ,כשהפעם שמר קווין גרג בהצלחה על הניצחון של אניבל סאנצ'ז. הנלי רמירז עם הומר לפלורידה, הנרי בלאנקו עם אחד לשיקגו, שון מרשל עם ההפסד למרות שמונה הכשות בחמישה אינינגים.


לוס אנג'לס דודג'רס - מילווקי 4:3

ג'יי ג'יי הארדי עבר משחק מעניין של תהפוכות מהירות. באינינג השמיני הוא העלה את הברוורס ליתרון עם הומר בן שתי ריצות, בתשיעי הדודג'רס השוו ל-3:3 בגלל שגיאה שלו ובעשירי הוא חבט לסינגל הניצחון שקירב את מילווקי למרחק של 4.5 משחקים מהקאבס. סלומון טורס עם הניצחון ודייויד ריסקי עם השמירה, ג'ונתן ברוקסטון עם ההפסד ואנדרה אית'ייר עם הומר ללוס אנג'לס.


יוסטון - אריזונה 11:5

הדיאמונדבקס חגגו על האסטרוס ואגב כך נפרדו בצמרת ליתרון בן משחק אחד מהדודג'רס. מיגל מונטרו חבט לשני הומרים, אחד מהם גראנד סלאם, כריס יאנג הוסיף גראנד סלאם משלו ויוסמיירו פטיט עשה את שלו בהגשה עם שבעה, חמישה ושתי ריצות חובה בלבד. ברנדון בקי עם ההפסד.


סינסינטי - סט. לואיס 9:3

לא יכול להיות שאלברט פוחולס יהיה בתרדמת ארבעה ימים שלמים. פוחולס פתח לא טוב את השבוע, התאושש ביום שישי וקצר את הרדס עם שני הומרים, אליהם נוספו שניים של ריאן לודוויק וסקיפ שומאכר. ג'ואל פיניירו עם הניצחון, ארון הראנג המזעזע עם ההפסד. שני הפיליפסים, ברנדון ואדי, עם הומרים לרדס.


במשחקים נוספים ב-NL:

וושינגטון - קולורדו 13:6
אטלנטה - סן פרנסיסקו 5:11

מינסוטה יצאה מחור שחור

מינסוטה - סיאטל 6:7

הכל הלך מצוין לסקוט בייקר והטווינס, שעלו ל-0:5 מוקדם ושייטו לניצחון. אבל אז בא האינינג השישי שבו שמו המארינרס שש ריצות, וככה פתאום הפכו ל-5:6. באינינג השמיני השוו התאומים ובתשיעי חבט בריאן בושה כדור הקרבה שהכניס את ג'ו מאוור הביתה - 6:7 ואנחת רווחה במטרודום. דניס רייס זכה בניצחון שלישי העונה, כשהוא מסתייע גם בהומר של מאוור. סזאר חימנז עם ההפסד.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 2:1

אבל אם 100 קילו סטייק לא מבהילים אותו, מהו ניצחון של מינסוטה? בובי "ברוח משחקי בייג'ינג, אזמין 1,500 מנות של ברווז פקין" ג'נקס שמר היטב, והוייט סוקס נשארו בראש טבלת המרכז על "הפרש שערים". שישה וחמישה לג'ון דאנקס בניצחון, הפסד לגרג סמית'.


קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 4:3

אינינג שלישי ברוטאלי ומלא שגיאות עלה לפאוסטו קרמונה והאינדיאנס בהפסד, למרות שהוא עצמו סיים הופעת איכות של שבעה אינינגים ושתי ריצות חובה. שלוש הריצות של האיינג'לס חרצו את גורל המשחק, כשגם הומר בן שתי ריצות של ריאן גארקו לא מנע מג'ון לאקי להשיג ניצחון עשירי העונה. פרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-47 העונה והשווה את השיא העונתי לשמירות של האיינג'לס, בדרך הבטוחה לשבירת שיא המייג'ורס (57 שמירות).


טקסס - טמפה ביי 0:3

בוסטון הפסידה והרייז יכלו לנצל את זה כדי לברוח, אבל למאט הריסון, עד כה ממש גרוע בעונה הראשונה שלו, היו מחשבות אחרות. הריסון הכיש שמונה חובטים בשמונה אינינגים, אדי גווארדאדו שמר בהצלחה ואדווין ג'קסון נחל הפסד. הומר לאיאן קינסלר התותח.


בוסטון - טורונטו 4:1

למרות שקליף לי מוביל בפער ניכר, רוי האלאדיי לא ויתר על המאבק לסיי יאנג. האלאדיי הגיש תשעה וארבעה (משחק מלא שמיני העונה) והנחיל לפול בירד הפסד ראשון כמגיש של הרד סוקס. אלכס ריוס ואדם לינד עם הומרים לבלו ג'ייז, דסטין פדרויה שבר את השאט אאוט של האלאדיי עם הומר בתשיעי.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 2:3

באינינג ה-13 חבט ברט גארדנר, שלא הרשים עד כה, לסינגל והעניק לפסים ניצחון שאיכשהו משאיר אותם בחיים במאבק על הפלייאוף. דייויד רוברטסון זכה בניצחון, ג'ף פולצ'ינו עם ההפסד.


במשחק נוסף: דטרויט - בולטימור 3:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully