וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "הגיע הזמן שנפסיק להגיד שחסר לנו גרוש ללירה"

17.8.2008 / 17:04

שוער נבחרת ישראל מסרב להנמיך ציפיות במחנה האימון בפינלנד. בינתיים, לפחות, דוידוביץ' מקבל עדיפות במאבק על אפודת השוער

יח"צ - חד פעמי

וידאו באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל. עריכת וידאו: ענת ברק

במסגרת יום האימונים השלישי שלה, קיימה הקבוצה אימון בוקר בו עבדו השחקנים על תרגילי זרירות עם כדור, וקיימו משחקונים טקטיים. הערב יצטרפו לנבחרת תמיר כהן, אבי סטרול ועומר גולן. ביום רביעי (19.00) תפגוש הנבחרת את פינלנד למשחק הכנה ובו יהיה נוכח מאמן הנבחרת לשעבר, ריצ'רד מולר נילסן. השוער, דודו אוואט, אמר בסיום האימון: "אנחנו צריכים את האמון של הקהל. אנחנו רוצים שתהיה אווירה של הצלחה, שבקמפיין הזה אנחנו באמת עושים את זה. הגיע הזמן שנעשה את זה כי אנחנו נבחרת שמסוגלת לעלות". אוואט הוסיף: "גם בנבחרת ספרד לפני היורו היתה אווירה שהם לוקחים את הגביע למרות שהם אכזבו בטורנירים קודמים. אני מקווה שתהיה אווירה של הצלחה כזו גם בישראל".

נבחרת ישראל ערכה אתמול (שבת) את האימון השני שלה, כשקיימה אימון בוקר, בו השתתף השוער דודו אוואט, שהגיע שלשום למלון הנבחרת בהלסינקי. בנבחרת תיארו כי האימון התנהל במזג אויר קריר ונעים, ולווה כל העת בטיפטוף גשם קל.

בנבחרת מעידים על מלחמה בנוגע לאפודת השוער הראשון, בין אוואט לניר דוידוביץ'. אוואט, שעדיין לא מצא קבוצה חדשה, ולא נמצא בתוכניות של קבוצתו, לה קורוניה, ינסה להוכיח לקשטן שהוא עדיין בכושר משחק. יחד עם זאת, נראה כי לאור המצב הנוכחי דווקא דוידוביץ', אם אוואט לא ימצא קבוצה עד המשחק מול שוויץ, מועמד לפתוח במשחק הרשמי הראשון ב-6 לספטמבר.

אוואט מסרב להנמיך ציפיות לקראת המפגש עם שוויץ: "הגיע הזמן שנפסיק להגיד שחסר לנו הגרוש ללירה. אנחנו צריכים את אמון הקהל והאוהדים. בקמפיין הזה אנחנו עושים את זה ולא 'יכולים לעשות את זה'. זו נבחרת שצריכה לעלות ולא יכולה לעלות, ואם לא נעלה זה יהיה כישלון מבחינתי".

באימון הערב התמקד המאמן דרור קשטן בהנעת כדור מהירה ועבודה מול השער. לפני האימון צפו השחקנים בחלק הראשון של הסרט "אינטליגנציה של כדורגל", הנוגע בנושא שפת הגוף של היריב ושל שחקנים בתוך הקבוצה, תיאום קבוצתי. המאמן האיטלקי אריגו סאקי הסביר בו את חשיבות העבודה הקבוצתית והפעלת המחשבה והאינטליגנציה תוך כדי משחק, כשאמר: "שאלו אותי מי יכול לעצור את מראדונה? אמרתי ששחקן אחד לא יכול לעצור את מראדונה, אבל בצורה קבוצתית ניתן לעצור אותו". בהמשך פירט סאקי את היופי שבבניית משחק קבוצתי. היום יצפו השחקנים בחלק השני של הסרט ויקיימו שני אימונים נוספים.

בסיום האימון הסביר המאמן דרור קשטן את הבחירה בפינלנד כמקום מחנה האימונים: "אנחנו מחפשים מזג אויר נוח בו האימונים יהיו יותר אפקטיביים", אמר קשטן, "מזג האויר כאן הוא אידיאלי לעריכת שני אימונים ביום. בנוסף לכך הנבחרות באירופה נמצאות בשלבים של הכנות למוקדמות המונדיאל, ופינלנד מהווה יריבת אימון טובה מאוד לקראת המשחק מול שוויץ".

לגבי העובדה שחלק מהסגל יגיע ביומיים הקרובים ויצטרף למחנה האימונים, אמר: "אנחנו בשלב ההתחלתי של ההכנות ועדיין הסגל לא נמצא כאן במלואו, אבל אני מקווה שלקראת שוויץ כל הסגל יהיה איתנו. ברור שיציאת השחקנים לאירופה מוסיפה כמובן להם אישית וגם לנבחרת ישראל, כל שחקן שיוצא לשחק ברמות אחרות ושונות זו תוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully