וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "משחק מול בית"ר חייב להתקיים בדוחא"

יצחק סולומון

17.8.2008 / 7:48

אצטדיונה של בני סכנין לא אושר, אבל שוער וקפטן הקבוצה לא רוצה אפילו לחשוב על אפשרות של פתיחת הליגה באצטדיון אחר

"אני אפילו לא רוצה לחשוב על האפשרות שהמשחק מול בית"ר ירושלים לא יתקיים באצטדיון דוחא", אומר שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, בעקבות העובדה שאצטדיונה הביתי של בני סכנין עדיין לא מאושר לקיום משחקים בגלל ליקויים רבים שטרם תוקנו, עקב מחלוקת בין העירייה להנהלת הקבוצה.

"דוחא זה הבית שלנו, ומשחק מול בית"ר חייב להתקיים שם. עם הקהל החם שלנו ועם יתרון הביתיות אנחנו מסוגלים לנצח אותם. בקריית אליעזר כבר לא יהיה לנו יתרון", מסביר כהן, ששוהה כעת עם קבוצתו במחנה אימונים בעיר בראשוב ברומניה, "יש עוד שבועיים עד לפתיחת ליגה, אני מאמין שהליקויים יתוקנו, ולא נפספס את ההזדמנות לארח בבית".

על מחנה האימונים של קבוצתו אומר כהן: "אנחנו עובדים קשה, עושים הכנות לליגה. מה שחשוב לנו כעת זה לעבוד יותר על גיבוש, כי בתקופה האחרונה הגיעו כמה שחקנים חדשים. אני מאמין שעד המשחק הראשון בליגה נהיה מוכנים".

פרדי דוד החליף את אלישע לוי בעמדת המאמן, לאחר שנתיים מוצלחות, אבל השוער נמנע מלעשות השוואות בין השניים. "כבודו של כל אחד מהם במקומו מונח. לכל אחד מהם יש את הסגנון שלו, ומי אני שאשפוט מי יותר טוב. אלישע עשה רק טוב לסכנין, ואני מאמין שגם פרדי יעשה רק טוב".

על מצבו האישי אומר כהן, לאחר שלפני כחודש עבר ניתוח בהול להסרת התוספתן: "עברתי תקופה לא קלה, אבל תודה לאל עכשיו אני בריא ורעב לליגה. כנראה שאלוהים אוהב אותי, כי הוא דאג שאחזור ממקדוניה, ורק בארץ קרה מה שקרה. גם ההחלמה שלי הייתה מהירה יחסית, כך שאני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully