וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

שערים של דגני (3) ובוקולי (5) לא כיפרו על שיעמומון בין חיפה לנתניה שנגמר ב-1:1. בחיפה נוטים לרדת מפרננדו. מסתמן שקיויו ישוחרר מנתניה

יותם רונן

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

המשחק בין מכבי חיפה למכבי נתניה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו הסתיים הערב (ראשון) בתוצאה 1:1, כששתי הקבוצות מציגות יכולת בינונית ומטה. המשחק דווקא נפתח בסערה, כשבדקה השלישית היה זה אוראל דגני הצעיר ממכבי נתניה שהשתלט על כדור מ-30 מטר ושלח פצצה אדירה אל עבר שערו של אמיר אדרי, השוער הצעיר של מכבי חיפה, שמחליף את ניר דווידוביץ' שמתאמן כעת עם נבחרת ישראל. 0:1 מוקדם לנתניה. חיפה לא נשארה בפיגור הרבה זמן. בדקה החמישית, השתחרר יניב קטן משמירה של שלושה שחקנים ומסר כדור לגוסטבו בוקולי, שמ-25 מטרים בעט כדור חזק לחיבורים של גל ניר, השוער הצעיר של מכבי נתניה, שנותר חסר אונים וראה את הכדור ניתז פנימה. 1:1 מסעיר תוך חמש דקות.

בהמשך המשחק נרגע. מכבי נתניה השתלטה על המשחק והיתה טובה יותר, אך בעיית החלוצים של הקבוצה הופכת אקוטית יותר ויותר. קיויו לא סיפק את הסחורה והקבוצה של לותר מתיאוס לא הצליחה לתרגם את היתרון על הדשא ליתרון על לוח התוצאות. במחצית השנייה המגמה התהפכה. שחקניו של אלישע לוי היו טובים יותר והשתלטו על מרכז השדה, אך ככל שנקפו הדקות המשחק הלך והידרדר ונדמה היה כי שחקני שתי הקבוצות מעוניינים לסיים את המשחק כמה שיותר מהר מבלי להיפצע או להראות ניצוצות כלשהן. בדקה ה-93 עשה השופט חסד עם צופי הכדורגל שהטריחו עצמם וצפו במשחק ושרק לסיום. 1:1 משמים, ששולח את שני המאמנים לבדק בית.

בסיום המשחק אמר ברוך דגו, שחקן הרכש החדש של מכבי נתניה: "שמח שהשלמתי משחק שלישי רצוף. הניצחונות יבואו בהמשך, אין לנו מה לדאוג. אני בקושי חודש במכבי נתניה, ואני בטוח שאחזור להיות טוב יותר. מכבי חיפה נחה רוב השבוע, וזו תוצאה טובה. נשתפר, ובהמשך נהיה קבוצה מצוינת".

בחיפה נוטים שלא להחתים את החלוץ הברזילאי ג'וסה פרננדו ויתמקדו בחיפוש אחר חלוץ אחר. המאמן אלישע לוי צופה בקלטות זרים וכמה מהם יגיעו להתרשמות במהלך הימים הקרובים. לא נראה שחיפה תחתים חלוץ צעיר, משום שבקבוצה מחפשים שחקן עם ניסיון בהבקעת שערים. במכבי נתניה התקבלה אחרי המשחק החלטה עקרונית להיפרד מהחלוץ פרנסיס קיויו, לאחר המשחק בגביע אופ"א נגד צ'רנו טורנה הבולגרית, אלא אם יחול שינוי משמעותי ביכולתו. בנתניה הוסיפו שהסיבה אינה רק מקצועית, אלא גם משמעתית.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! המגן הימני של מכבי נתניה, אוראל דגני, השתלט על כדור אבוד במרחק של 30 מטרים מהשער ובעט פצצה אדירה אל עבר שערו של אמיר אדרי, וקבע 0:1 מהיר לקבוצה של לותר מתיאוס.

דקה 5: גול! יניב קטן השתחרר יפה משמירה של הגנת נתניה והוציא כדור לבוקולי, שבעט כדור אדיר למשקוף פנימה. 1:1

דקה 15: שניר גואטה בעט מצויין מ-18 מטרים לכיוון השער של אמיר אדרי, אך השוער הצעיר הדף מצויין.

דקה 18: מכבי נתניה המשיכה בשליטה במרכז השדה. ברוך דגו התקדם אל עבר השער ובעט בעיטה חלשה מ-20 מטרים לידיים של השוער החיפני.

דקה 27: ברוך דגו השתלט על כדור בסמוך לרחבה ושלח בעיטה חזקה מאוד לכיוון השער של מכבי חיפה, אך השוער אמיר אדרי עצר את הכדור.

דקה 30 : ליאור רפאלוב השתלט על כדור נהדר בתוך הרחבה, אך לפני שהוא הצליח לבעוט לכיוון השער, שחקני נתניה הדפו את הכדור לקרן.

דקה 43: התקפה מהירה של מכבי חיפה הסתיימה בהרמה של רפאלוב לתוך הרחבה ונגיחה של פנטאני שנהדפה על ידי גל ניר.

דקה 52: טל מעבי פרץ מצד שמאל ובעט בעיטה אדירה שפגעה בחיבור החיצוני של השער.

דקה 56: ליאור רפאלוב התקדם לכיוון השער של גל ניר ובעט מצויין מ-18 מטרים, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 65: ליאור רפאלוב הוציא בעיטה חופשית מ-20 מטר למרכז השער ולשוער נתניה לא היתה בעיה להדוף את הכדור הרחק מהשער.

דקה 89: דלה ימפולסקי דהר לכיוון השער של מכבי חיפה , אך הוא בעט מ-25 מטרים גבוה מעל השער.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, שי מימון, ליאוניד קרופניק, רוני גפני; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (ישראל זגורי, 54), ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן (אייל גולסה, 66) ת'מבינקוסי פנטאני (מוחמד גאדיר, 76).

הרכב מכבי נתניה: גל ניר; אוראל דגני, שניר גואטה (יחיאל צגאי, 82) זאב חיימוביץ', טל מעבי; רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה (דלה ימפולסקי, 66), ברוך דגו, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully