וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון חוזר למכבי פ"ת

16.8.2008 / 20:50

הנשיא הפורש נפגש עם זוארץ והודיע על חזרה. ניצן שירזי התאכזב מהרמה של שחקניו ב-1:1 מול הכח: "זה נראה רע, מאוד רע"

נשיאה הפורש של מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, הודיע הערב על חזרה לקבוצה לאחר פגישה עם יושב ראש המועדון, משה זוארץ. לוזון כאמור הודיע על חזרתו לקבוצה ובתוך כך הבטיח לדאוג להחתמתם של שחקני חיזוק בעמדות של בלם, קשר וחלוץ.

פתח תקוה נפרדה היום בתיקו 1:1 מאכזב מהכח עמידר רמת גן, במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. שתי הקבוצות גילו יכולת חלשה. שחקנים במכבי פתח תקוה אמרו לאחר המשחק כי אם היכולת הזאת תימשך, הם ייאבקו השנה על הירידה.

הכח עלתה ליתרון ראשון משער של גל לוי, ממש לפני השריקה לסיום המחצית. אורי לוזון, שנעדר במשך רוב העונה שעברה, השווה את התוצאה בבעיטה חופשית. פתח תקוה חסרה את עידן מליחי שעדיין לא חתם על חוזה. לקבוצה חסר מחץ בהתקפה והיא זקוקה בדחיפות לחלוץ בדמותו של ליאור אסולין.

במחצית אמר ניצן שירזי לשחקניו: "אנחנו לא נראים טוב, לא משחקים כדורגל נכון. זה נראה רע, מאוד רע". שחקנים בקבוצה אמרו: "הקבוצה של העונה דומה לזאת של העונה שעברה. נראה כאילו אנחנו בטראומה והיא עדיין לא חלפה. אנחנו חייבים חיזוק, אחרת נאבק על הירידה".

עידן מליחי צפוי לחתום השבוע על חוזה בקבוצה ולעבור בבקרת התקציבים. הקבוצה והשחקן ייפגשו במהלך השבוע. תיתכן פשרה במסגרתה השחקן יחתום על חוזה עם אופציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully