וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל: "הרגשה מגעילה, זוועתית"

16.8.2008 / 16:54

קליגר וגל סיימו דרכם בבייג'ינג עם אכזבה עצומה. האחרון דיבר על תחושותיו: "כרגע הכל נראה שחור, אין מוטיבציה להסתכל צעד קדימה"

המשלחת הישראלית לבייג'ינג רשמה לא מעט אכזבות מאז תחילת המשחקים האולימפיים, אבל נדמה שאחת מהגדולות ביותר הגיעו מכיוונם של צמד שייטי ה-470, אודי גל וגידי קליגר, שערב האולימפיאדה נחשבו לשניים מהפייבוריטים להשיג מדליה כלשהי.

"עד היום היינו מרוכזים בלעשות את הכי טוב עד הסוף. רק עכשיו הרגש מתחיל להציף. זו הרגשה מגעילה, זוועתית", אמר היום גל אחרי שהצמד סיים את דרכו במשחקים עם מקום 14 מאכזב בדירוג הכללי. תחרות ה-470 לא הסתיימה וביום שני יתקיים שיוט המדליות, בו לישראלים פשוט לא היה מקום.

גל הוסיף: "אחרי היום השלישי, אחרי שבדקנו כל פינה וניסינו לנתח ולמצוא פתרון, נכנסה הרגשה שזו תחרות שלא משנה מה מתלבש. למרות זאת, לא הפסקנו להילחם. כרגע הכל נראה שחור, אין מוטיבציה להסתכל צעד קדימה. כאחד שעבר הרבה משברים אין לי ספק שנצא מפה טובים יותר ומחוזקים יותר. קשה למצוא כרגע את הוייב הזה, אבל אני בטוח שזה יגיע".

על זה שכולם סימנו אותם לפני האולימפיאדה כמועמדים למדליה, אמר השייט: "גם אנחנו סימנו את עצמנו והאמנו אבל זה מתחלק לשני דברים. אחד זה שמותר גם לא להצליח, אבל התוצאה כל כך כואבת במיוחד בארוע כל כך יוקרתי שמחכים לו ארבע שנים. הדבר השני זה שהיה לנו את הביטחון, הידיעה והיכולת לסיים במצב נתון בשלישיה הראשונה. זו הייתה הרמה שלנו בארבע שנים האחרונות. הסיטואציה, שאנחנו יודעים שבמצב רגיל אנחנו שם ודואגים לא לעשות טעות כדי לא ליפול, הכניסה אותנו למצב שהאינסטינקטים שלנו כבויים.

"בעקרון, בשייט החוכמה היא לא לעשות טעיות וכחלק מעמידה ביעדים כמעט ולא עשינו טעויות - מה שכן זה פגע בברק ובניצוץ שלנו, לא היה לנו את הגרף של ההתקדמות שכל כך מאפיין אותנו במהלך השיוטים עצמם. התוצאות שלנו היו יציבות בצורה יוצאת דופן, זה רק מראה כמה שהיינו חדים - אבל האינסטינקטים היו כבויים. לא היינו חדים, היינו מפוקסים, אולי אובר מפוקסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully