וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריצה קלה אל הגמר

16.8.2008 / 14:10

בולט רשם 9.85 בריצה קלה, ושמר כוחות לקראת הגמר הגדול. טייסון גיי שנחשב לאחד מהפייבוריטים למדליית זהב, סיים חמישי ולא עלה

טייסון גיי, אחד מהמועמדים למדליית זהב בריצה היוקרתית ב-100 מטרים, לא ישתתף בריצת הגמר לאחר שסיים חמישי במקצה חצי הגמר בו השתתף. גיי רץ במסלול הקיצוני ומלכתחילה, אבל גם זה לא אמור היה לגרום לו להשיג תוצאה כל כך רעה כמו ה-10.03 שניות שלו. עם זאת, חשוב לציין שהאצן האמריקאי סבל מפציעה בשבועות האחרונים. אסאפה פאוול סיים את המקצה ראשון עם זמן של 9.91 שניות ויחד איתו העפילו גם ריצ'רד תומפסון, צ'וראנדי מרטינה ודרוויס פאטון.

הכישלון של האמריקאי גנב את הכותרות מיוסאין בולט, ששוב דילג במקצה הראשון אחרי שרשם 9.85 שניות והשיג את התוצאה הטובה ביותר בחצי הגמר, תוך כדי הצהרת כוונות אמיתית על מועמדות למדליית זהב ואולי גם לסיכון שיא העולם שלו, שעומד על 9.72 שניות. וולטר דיקס, מארק ברנס ומייקל פרייטר השלימו את רביעיית המעפילים לגמר מהמקצה של בולט, כשהם מקדימים את אלוף העולם מ-2003, קים קולינס.

"אני לא יודע מה קרה לי, נתתי את הכל וזה כל מה שיכולתי לעשות", אמר גיי אחרי המירוץ, "אני ממש לא מרוצה מהמקצה הזה. פשוט לא היה בתוכי כלום היום, רצתי הכי מהר שאני יכול ונתתי מאה אחוז. התכוננתי לאולימפיאדה הזאת בשיא הרצינות, ולכן אני כל כך מאוכזב. לא חשבתי שלא אצליח להגיע לגמר. אין לי שום תירוץ, כנראה שאני צריך לעבוד קשה יותר ולרוץ ביותר תחרויות כדי להיכנס לקצב".

על הריצה עצמה הוסיף האמריקאי: "זינקתי טוב, אבל סבלתי מחוסר מזל והתחלתי להרגיש עייפות באמצע הריצה". על ההשפעה של הפציעה אמר: "זה לא תירוץ, הרגשתי מצוין, חזק ורגוע. פשוט לא הייתי בריצה. אין לי שום חרטות. אני אמשיך לרוץ ספרינטים. העונה האירופית עוד לפני וגם מירוצי השליחים כאן בבייג'ינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully