וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמר את המילה האחרונה

16.8.2008 / 11:46

דאריל וורד חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג התשיעי, הקאבס ניצחו את פלורידה 5:6 ומתקרבים לפלייאוף. ווב ולי מתקרבים לסיי יאנג

פלורידה - שיקגו קאבס 6:5

כשלו פינלה הכניס את דאריל וורד כחובט מחליף באינינג התשיעי, לא בטוח שהוא חשב שדווקא האינפילדר, שלא חבט ב-13 מעמדי הצלחת האחרונים, יביא לו בפיגור 5:3 ניצחון. אבל וורד ירה להומר בן שלוש ריצות מידי קווין גרג, קרי ווד סגר את הדלת ושמר על הניצחון של צ'אד גאודין והקאביז לא רק ניצחו, אלא גם הגדילו את הפער בראש בית המרכז ל-5.5 משחקים עם ההפסד של מילווקי. הומרים גם למארק דה רוסה משיקגו ולחורחה קאנטו מפלורידה, עוד הופעה בינונית לקרלוס זמבראנו, שסגר שישה אינינגים עם חמש ריצות חובה וניצל בנס מהפסד.


סן דייגו - פילדלפיה 1:0

בראד לידג' חזר להגיש אחרי שבוע של מנוחה בפיליז, ושמר מצוין על הניצחון של ג'יימי מוייר, שעם שבעה ושניים רשם את ה-W ה-11 שלו העונה. פילדלפיה, אחרי הסוויפ בלוס אנג'לס, שמרה על הפער בן המשחק האחד מניו יורק מטס. שבעה וארבעה מצוינים לגרג מדוקס, ששוב כשל בגלל התקפה גרועה.


לוס אנג'לס דודג'רס - מילווקי 3:5

הדודג'רס ממשיכים לגרום ליריבותיהם לויילד קארד לאבד מומנטום. צ'אד בילינגסלי רשם ניצחון 12 העונה עם שבעה וחמישה ושלוש ריצות חובה, ג'ונתן ברוקסטון שמר בהצלחה, ראסל מרטין וקייסי בלייק חבטו להומרים ולוס אנג'לס עדיין בפסגה על "הפרש שערים" מאריזונה. הומר לגייב קפלר במילווקי, הפסד למני פארה.


יוסטון - אריזונה 12:2

ברנדון ווב ממשיך לעשות את זה. הסיי יאנג של 2006 יזכה, קרוב לוודאי, גם השנה, כשלאחר שמונה ושישה קצר את הניצחון ה-18 שלו העונה. הומר וארבעה ריביז לכריס סניידר, כששני כריסים אחרים, יאנג ובירדאק, הלכו רחוק גם הם. וונדי (???) רודריגז עם ההפסד.


פיטסבורג - ניו יורק מטס 2:1

הללויה, יש הגשה, יש בולפן, החיים יפים בניו יורק. מייק פלפרי הגיש שבעה אינינגים סולידיים, ארון היילמן לא הצליח לשבור שמירה (לזכותו ייאמר שאפילו לא ניסה, רק הולכה באינינג נקי) והמטס ממשיכים להוביל את בית המזרח. ג'ייסון דייויס עם ההפסד.


סינסינטי - סט. לואיס 5:3

הקרדינלס עדיין חושבים על ויילד קארד, ואחרי תקופה ארוכה של בצורת חבט ריק אנקייל להומר ה-23 שלו העונה וסייע לנצח את ברונסון ארויו והרדס. בראד תומפסון עם הניצחון, כריס פרז עם השמירה. הפסד לארויו, כריס דיקרסון עם הומר לאדומים.


יתר התוצאות ב-NL:

אטלנטה - סן פרנסיסקו 5:1
וושינגטון - קולורדו 4:3

זה נגמר, ג'ירארדי

ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 4:3

זה כנראה גמור. מריאנו ריברה שוב נכנס בסיטואציה של אין-שמירה ושוב החריב ליאנקיז את המשחק, כשההגשה הפראית הראשונה שלו העונה (והשניה בשש שנים!) הכניסה את ריצת הניצחון של הרויאלס הביתה. ג'ייסון ג'יאמבי פסל על בסיסים מלאים, וניו יורק רחוקה 10.5 משחקים מטמפה ביי ושבעה מבוסטון, מה שאומר שאלא אם יקרה נס גדול בברונקס, באוקטובר היא תשב בבית. שישה ושמונה מצוינים של גיל מש נשברו על ידי לאו נונייז, שזכה לאחר מכן בניצחון. ג'ואקים סוריה עם השמירה, ריברה עם ההפסד.


קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3

קליף לי יהיה, כפי הנראה, הסיי יאנג העונה, למרות התחרות שנותנים לו מאטסוזקה ורוי האלאדיי. לי זכה בניצחון ה-17 עם הרבה סטייל - תשעה אינינגים נוקשים ושש הכשות. חואן ריברה פיצח אותו עם הומר, אבל שאר האיינג'לס שותקו. חוזה ארדונדו רשם את ההפסד.


טקסס - טמפה ביי 7:0

ניצחון ענק לרייז, שהגדילו את הפער מבוסטון (משחק דחוי) ל-3.5 משחקים ועלו להפרש דו ספרתי מהיאנקיז. תשעה ותשעה של אוטוריטה למאט גארזה, שהרשה לריינג'רס שתי חבטות בלבד. קווין מילווד עם ההפסד.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 4:6

הופה, איך שהאייז סיבכו את המרכז. עם הניצחון בסיאטל השתוותה מינסוטה לשיקגו, שלא יכלה לקורט סוזוקי. התופס של אוקלנד חבט להומר בן שתי ריצות בתחתית האינינג התשיעי על די ג'יי קראסקו, כשאת ההפסד סופג הוראסיו רמירז. ג'ק קאסט רשם שני הומרים, מארק אליס הוסיף אחד באוקלנד ויוסטון סטריט רשם את הניצחון. שבעה וארבעה נאים לדאלאס בריידן מאוקלנד, הומר מספר 33 העונה לקרלוס קוונטין ואחד גם לאיי ג'יי פיירזינסקי בשיקגו.


מינסוטה - סיאטל 3:9

קרלוס סילבה חזר למטרודום וכצפוי, לא היה אתגר לאקסית ולפרנסיסקו ליריאנו. האס בהתהוות של הטווינס סגר משחק נאה של שבעה וחמישה, ומינסוטה השתוותה לוייט סוקס ב-AL מרכז המאתגר. הומר לג'ייסון קובל בטווינס.

המשחק בין בוסטון לטורונטו נדחה. תוצאה נוספת ב-AL:

דטרויט - בולטימור 11:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully