וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגידי צלע וסיים אחרון במכשולים

הרץ הישראלי סיים את מקצה 3,000 מ' ב-9:05.02 דק', אחרי שהשתרך מאחור במשך כל הריצה. בסיום אמר: "זו הריצה הגרועה בחיי"

האתלט הראשון של המשלחת הישראלית, איתי מגידי, נכנס לתחרויות האתלטיקה שהחלה אתמול (שישי). מגידי, שנטל חלק במוקדמות 3,000 מכשולים, הבטיח את השתתפותו במשחקים האולימפיים רק לפני חודש וחצי כשקבע את השיא הישראלי בתחרות שהתקיימה במץ אך הפעם הוא איכזב כשסיים אחרון את המקצה בזמן של 9:05.02 דקות.

הרץ הישראלי זינק מהמקצה השלישי במסלול מספר 13 כשהוא ידע שהסיכויים להעפיל לשלב הבא נמוכים מאוד. בתחרות בצרפת הוא עצר את השעון על 8:24.14 דקות וכעת מול הרצים האחרים הוא השתרך מאחור ולא הצליח להעפיל לגמר התחרות. דבוקת 12 הרצים רצה ברוב שלבי המקצה יחד ואילו מגידי נחלש ונשאר מאחור בהרבה כשהוא מתקשה לסגור את הפער. רק לצורך ההשוואה, הפער של מגידי מהמקום ה-12 עמד על לא פחות מ-21 שניות.

בסיום הסביר מגידי את פשר היכולת החלשה: "ביום שלישי נפצעתי בברך ימין וניסינו כל מיני דברים כדי להכשיר אותי. בסופו של דבר כן הצלחתי להגיע לזינוק ולסיים אבל זה לא הלך. לא חלמתי שזה יקרה לי. גם עכשיו אני עומד רק על צד שמאל וצולע בהליכה".

על האווירה באיצטדיון האתלטיקה אמר: "האווירה הייתה מצוינת. גם העובדה שהייתי במקצה האחרון אבל קשה להגיע לקו הזינוק ולדעת שאני הולך להתחיל מאחור. זה רק הלך ונהיה יותר גרוע. ההחלטה הייתה לא לרוץ או לנסות לרוץ ולסיים. אני מעדיף ללבוש את גופיית הנבחרת ולסיים את הריצה. מראש לא הייתי אחד שאמור להיות בפרונט אבל להיות בזנב זה לא משהו שחלמתי שיקרה. יוצא אולי פעם בחיים לרוץ מול עשרות אלפי צופים, אבל הדבר האחרון שרציתי היה שימחאו לי כפיים בתור הרץ שסיים אחרון".

על עתידו הוסיף: "אם הכל יילך כשורה, אני מתכוון להמשיך ללונדון. אחרי שטעמתי אולימפיאדה בסיטואציה לא נעימה, אני בהחלט רוצה לעשות את זה שוב ולרוץ כמו שצריך. בזירה הבינלאומית זו הייתה הריצה הגרועה בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully