וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - מכבי פ"ת: דובב גבאי חזר להתאמן

12.8.2008 / 15:07

השחקן לא ייכלל בסגל של שירזי לקראת משחק גביע הטוטו. מליחי לא עבר בבקרה. במלאבס יחפשו קבוצה לסאנצ'ז. הרכב חסר להכח

פרשת החוזה של עידן מליחי ממשיכה לצבור כותרות: השחקן עדיין לא חתם על חוזה ולא עבר בבקרת התקציבים לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן. בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, לפיה השחקן מסרב לחתום על חוזה לעונה אחת ודורש חוזה לשלוש שנים, בקבוצה קבעו פגישה עם השחקן שתיערך בתחילת השבוע הבא, בתקווה שמליחי יסכם בקבוצה. הנשיא עמוס לוזון מעורב גם הוא בעסקה, גם מכיוון שמדובר בקרוב משפחה.

החלוץ דובב גבאי חזר להתאמן בקבוצה, אבל לא ייכלל בסגל. השחקן מעוניין למצוא קבוצה אחרת, בכדי שיוכל לצבור דקות משחק. מכבי הרצליה מעוניינת בשחקן, אבל הוא עדיין לא סיכם עם אריאל שיימן על הצטרפותו. ביום ראשון צפוי גבאי לבדוק מספר הצעות מליגת העל ואם אחת מהן תתאים הוא יעזוב. אחרת, הוא עשוי לחזור לקבוצה.

החלוץ ליאור אסולין רחוק מלסכם בקבוצה וכרגע הוא מתאמן. קובי גנון עדיין פצוע אבל ייתכן שיישב על הספסל. עומר דמארי וטל בן חיים ימשיכו להיעדר גם הם. סוכנו של רוברטו סאנצ'ז הופתע מהידיעה אתמול לפיה השחקן, שסיכם לארבע שנים, שוחרר. הוא ביקש הבהרות מהנהלת הקבוצה שאישרה את הידיעה. גם הבלם רוז'ריו דה סילבה שוחרר במהלך השבוע.

הרכב משוער מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; אסי משיח, סולי צמח, לירן כהן, עומר בוקסנבוים; פאבלו בסטיאניני, רוביל סרסור.

דומב צפוי לחזור להרכב

בהכח עמידר רמת גן עסקו השבוע בעיקר בעונש שהוטל על המאמן דודו דהאן בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות – שלושה חודשי השעיה. בשבוע הבא ייערך הערעור. בקבוצה תסבול מהרכב חסר במשחק משום שמרבית השחקנים לא עברו בבקרת התקציבים. אסי דומב צפוי לחזור להרכב של חשבונו של ישראל רואש, שערך השבוע אימונים חלקיים בשל פציעה.

הרכב משוער הכח עמידר רמת גן: רוברטו בדאג'י; חיים פונטרומולי, אביב חדד, אסי דומב, בני חדד; עומר רפס, גל לוי, קאן ג'אמי, ארמו טונדה; ברק בדש, מייקל טאקורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully