וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בבייג'ינג: אתלט ישראלי ראשון

איתי מגידי יזנק במוקדמות 3,000 מכשולים, ויחפש מקום בגמר. הגולש צוברי, והשייטות קורניצקי ובוסקילה ינסו לשמור על מקום על הפודיום

הנציג הראשון מבין ארבעה אתלטים ישראלים בבייג'ינג ייצא לדרך כבר מחר (שבת) בבוקר. איתי מגידי יזנק ב-4:44 לפנות בוקר לפי שעון ישראל למקצה השלישי והאחרון במוקדמות ריצת ה-3,000 מכשולים. השיא האישי של מגידי, 8:24:14 דק', הוא החלש ביותר מבין כל המתחרים במקצה שלו. מצד שני, התעלות שלו בריצה ושיפור השיא בזמן של כ-3 שניות, עלולים להעלות אותו לגמר. כדי להגיע לגמר, מגידי יצטרך לסיים בין ארבע הראשונים במקצה שלו (מתוך 13 רצים) או להשיג את אחד משלושת הזמנים הטובים ביותר מבין כל הרצים שלא העפילו אוטומטית. במקצה של מגידי ירוץ בין השאר ריצ'רד קיפקמבוי הקנייתי, אלוף אפריקה.

את השבת ישלימו השייטים הישראלים, שאמורים להשלים גם את שיוטי יום שישי שנדחו בגלל הרוח. החל מ-7 בבוקר יוזנקו שיוטי מפרשיות ה-470. אם תנאי מזג האוויר ייאפשרו זאת, בשבת אמורים להתקיים שיוטים מספר 9 ו-10 אצל הנשים, בסיומם נדע מה מצבן של ניקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה לקראת שיוט המדליות. המטרה שלהן תהיה קודם כל לשמור על המקום השלישי ולהישאר בתמונות המדליות, כאשר צמד הספרדיות מהמקום הרביעי רחוקות מהן ב-11 נקודות. מהצד השני, קורניצקי ובוסקילה רחוקות ב-7 נקודות מההולנדיות שבמקום השני.

אצל הגברים, גידי קליגר ואודי גל אמורים להתחרות בשיוטים 8, 9 ו-10 והמטרה העיקרית היא לנסות ולהשתחל לעשיריה הראשונה, כדי לא לגמור את התחרות כבר בשבת.

ב-8 בבוקר אמורים לצאת לדרך השיוטים בדגם הניל פרייד, כאשר המטרה היא לקיים שלושה שיוטים ביום הזה (6, 7 ו-8). שחר צוברי ינסה לשמור על ההובלה שלו אצל הגברים, כאשר הגולש מהונג קונג מרוחק ממנו ב-6 נקודות וניק דמפסי הבריטי שבמקום השלישי ב-7. בתחרות לנשים, מעיין דוידוביץ' שמדורגת 13 רחוקה ב-8 נקודות מהמקום העשירי, ולשם היא תנסה להגיע בשלושת השיוטים. שייטת הלייזר רדיאל, נופר אדלמן, מדורגת 12 בתום ארבעה שיוטים וגם היא רחוקה ב-8 נקודות מהמקום העשירי, שמוביל לשיוט המדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully