וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחת עד ארבע כולם יורים

15.8.2008 / 10:26

הוייט סוקס השוו את שיא הליגה עם ארבעה הומרים רצופים ב-2:9 על קנזס סיטי. הדודג'רס טאטאו את פילדלפיה, סייקל לקוטסאי מאטלנטה

טוב, מזמן לא הייתה לנו כאן סקירה של תמונת המצב לפלייאוף, אז כדי להבין מה קורה - בואו נתחיל.

AL מזרח:

1. טמפה ביי 47:73
2. בוסטון 51:71 (3 משחקים מאחור)
3. ניו יורק יאנקיז 57:64 (9.5)

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 52:68
2. מינסוטה 53:67 (1 משחק מאחור)
3. דטרויט 62:59 (9.5)

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 44:75


NL מזרח:

1. ניו יורק מטס 56:65
2. פילדלפיה 57:64 (1 משחק מאחור)
3. פלורידה 59:63 (2.5)

מרכז:

1. שיקגו קאבס 47:74
2. מילווקי 52:70 (4.5 משחקים מאחור)
3. סט. לואיס 56:68 (7.5)

מערב:

1. לוס אנג'לס דודג'רס 59:62
2. אריזונה 59:62

דייס-קיי לא לוקח שבויים

שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:9

הגרביים טאטאו את הרויאלס, כשהנקודה החשובה מבחינתם היא שהשוו את שיא הליגה על ידי ארבעה הומרים רצופים. ג'ים תומה החל באינינג השישי עם הומר בן שלוש ריצות, ואחריו עקבו פול קונרקו, אלכסי רמירז וחואן אוריבה. לאנס ברודוויי (איזה שם דגול יש לאיש הזה, לו היו קוראים לכם לאנס ברודוויי, בכל לילה הייתה במיטתכם אישה אחרת) ניצח, קייל דייויס רשם את ההפסד.


בוסטון - טקסס 0:10

אחרי התקף לב ועוד מיני-התקף, דייסקיי מאטסוזקה לא לקח צ'אנס. הרד סוקס שמו תשע ריצות באינינג השני, אבל עם הניסיון המר מהבולפן ידע היפני שהוא צריך ללכת רחוק. הוא הגיש שבעה וחמישה כדי לזכות בניצחון מספר 14 העונה, ובשקט-בשקט הוא חזק במירוץ לסיי יאנג עם ERA של 2.74. דייויד אורטיז חבט להומר, טומי האנטר המסכן עם ההפסד.


אוקלנד - טמפה ביי 7:6

למרות שבירת שמירה של טרוי פרסיבל באינינג התשיעי, הרייז שמו שתי ריצות באינינג ה-12, והופעת בולפן מגומגמת העניקה ניצחון לג'ייסון האמל לאחר שמירה של טרבר מילר. קרלוס פניה חבט להומר וסנטיאגו קאסייה הפסיד. בראד זיגלר, המחליף של האייז, רשם ריצת חובה ראשונה לאחר 39 אינינגים במייג'ורס ולא הצליח לשבור שיא בן 59 שנים אלא רק להשוותו.


דטרויט - טורונטו 1:5

ארמנדו גלאראגה הכיש שישה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה, כשרק בשמיני הוא מקבל ניצחון בזכות חמש ריצות של חבריו. ג'ייסון פרייזור רשם את ההפסד.


במשחק נוסף: קליבלנד - בולטימור 11:6

NL: רשעים מלאכתם נעשית בידי אחרים

וושינגטון - ניו יורק מטס 9:3

העונה של המטס ידעה יותר ירידות ועליות, אבל בקו האמצע של אוגוסט הקבוצה מניו יורק במקום הראשון בזכות הסוויפ של הדודג'רס על פילדלפיה. אוליבר פרז, מצוין לאחרונה, הכיש שמונה חובטים ב-6.2 אינינגים של עבודה, בריאן שניידר חבט להומר נגד האקסית, קרלוס דלגאדו הוסיף אחד והמטס פתחו פער של משחק על הפיליז עם סוויפ בבירה. קולין באלסטר עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 1:3

הירוקי קורודה היה אש עם שבעה ושבעה, מאט קמפ הלך רחוק והונג צ'י קו שמר היטב, כדי להעניק לדודג'רס סוויפ על הפיליז ולהשאיר אותם צמודים לאריזונה בפסגה. שבעה ושמונה משובחים של ברט מאיירס לא עזרו לפילדלפיה, שלא תרצה לזכור את הסדרה הזו.


אטלנטה - שיקגו קאבס 11:7

מארק קוטסאי מאטלנטה חבט לסייקל (סינגל, דאבל, טריפל והומראן באותו משחק), מה שהספיק לו, למרבה ההפתעה, לשני ריביז וריצה אחת בלבד (רק שחקן מזעזע כמו קוטסאי יכול לחבוט לסייקל ולרשום כזה הספק עלוב. לא מפרגנים, לא מפרגנים). אלפונסו סוריאנו ואראמיס רמירז חבטו להומרים בשיקגו והיקנו לטד לילי ניצחון, טום גלאווין חזר מרשימת הפצועים היישר לתופת ההפסד באטלנטה. הומר גם לג'ף פרנקור בברייבס.


סן דייגו - מילווקי 2:3

בן שיטס עלה באינינג השביעי ליתרון של 0:1 בדואל מול ג'ייק פיבי, אבל הפאדרס הגיבו עם שלוש ריצות בתחתית האינינג, טרבור הופמן סיפק עוד אחת מהשמירות המסריחות שהיו לו השנה ופיבי זכה בניצחון עם שבעה ושמונה. שיטס סיים 6.2, ארבעה וההפסד, מייק קמרון חבט להומר בברוורס.


פלורידה - סט. לואיס 3:0

7.2 אינינגים מצויינים של טוד וולמאייר והומר ושלושה ריביז של ריאן לודוויק עזרו לקרדינלס לשמור על המרחק משיקגו, כשלמארלינס לא עוזרים שבעה ושישה של סקוט אולסן.


תוצאות נוספות:

פיטסבורג - סינסינטי 3:1
יוסטון - סן פרנסיסקו 4:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully