וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנתניה: "דגו נראה בדכאון"

15.8.2008 / 7:52

כעס על חבריו במהלך ואחרי המשחק. טומי נילסן לסביבתו: "זה לא כדורגל". קיויו עדיין בדרך החוצה. שחקנים נגד בן דיין: "הוא מוריד בטחון לצעירים"

יותם רונן

קבוצה בדיכאון

התוצאה שהשיגה מכבי נתניה מול צ'רנו וארנה, במשחק "הביתי" בבלומפילד (1:1 מאכזב), מעוררת הדים בקבוצה של דניאל יאמר. בנתניה התאכזבו מהדרום אפריקאי, פרנסמן ביוואן, ואם הוא לא יגלה שיפור ביכולתו לא יהססו לשחררו עד חלון ההעברות בינואר. גם החלוץ פרנסיס קיויו, עדיין מועמד לעזוב, למרות השער שכבש. "פרנסיס לא בכושר הכי טוב. הייתי מרוצה מאוקוצ'ה כי הוא רץ", עקץ מתיאוס בסיום את הקמרוני. לגבי תיירי טזאמטה, בקבוצה מחכים לראות מה תהיינה ההשלכות של הפציעה שלו ואז יקבלו החלטה.

בנוסף, שחקנים העידו לאחר המשחק כי הקשר, ברוך דגו, היה עצבני במיוחד ולא הרבה לדבר עם השחקנים. דגו בא בטענות על כך ששחקנים בקבוצה לא מסרו לו במהלך המשחק. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהשתלבותו של הקשר רביד גזל, שהיה הטוב בשחקני נתניה. גם שלו מנשה הרשים את מתיאוס.

שחקנים בקבוצה הודו כי השיטה החדשה שמנחיל מתיאוס, הכוללת שלושה בלמים, מקשה עליהם לפתח משחק התקפי, וזאת משום שמתיאוס מוותר על קשר. המאמן הגרמני אמר לוואלה! ספורט בהקשר זה: "כולם ראו שוארנה לא הגיעה למצבים". למרות זאת, הסקאוט, טומי נילסן, נראה כעוס בתום המשחק ואמר לסובבים אותו: "זה לא כדורגל. היינו צריכים לעבור את הבולגרים". הסקאוט הגיש למתיאוס דף עם הערות, מרביתן קשורות לעמידה של השחקנים על המגרש. למרות ששיחק, אלמוג כהן הצעיר לא מתכוון לחתום על חוזה ארוך טווח ולעזוב בתום העונה, אלא אם כן נתניה תגיש לו הצעה מפתה. כהן מחזיק במספר הצעות מליגת העל.

במהלך המשחק התרחשו מספר אירועים חריגים. תחילה כעס המאמן לותר מתיאוס על הצוות הרפואי, משום שהתעכב בטיפול אחד השחקנים הפצועים. מאוחר יותר ביקש מתיאוס לבצע את החילוף השלישי ולהכניס למגרש את הקשר טל מעבי. השחקן התחמם בעוד שמתיאוס הורה לשני שחקנים אחרים, הבלם מעוז סמיה והקשר שניר גואטה להתחמם. השניים הופתעו כשמעבי נכנס למגרש וביקשו ממאמן הכושר אורי הראל להפסיק. מתיאוס הורה להם לחזור אבל גואטה סימן לו כי כבר ביצע שלושה חילופים וחזר לספסל.

במהלך המחצית אירעה תקרית בין המגן דדי בן דין לקשר דלה ימפולסקי, שהקניט את המגן. לטענת שחקנים בנתניה, בן דיין מנהל לאחרונה ויכוחים קולניים עם שחקנים צעירים ו-"מוריד להם את הביטחון". כך היה גם בשבוע שעבר, כשבן דיין התעמת עם יחיאל צגאי. שחקן בקבוצה אמר: "בא לנו להחרים אותו, אבל אין לנו זמן לגנון. יש לנו אופ"א על הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully