וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטיאו את המטרה

15.8.2008 / 5:08

גיא סטריק פספס בכדור אחד את המקום בגמר וסיים במקום ה-12, גיל סימקוביץ' סיים במקום ה-22, והשניים לא העפילו לגמר ב-50 מ' שכיבה

אחרי שהג'ודאים והסייפים הישראלים לא הגיעו רחוק במשחקים האולימפיים,קיווינו מאוד שזה לא יקרה גם לקלעים, אבל התבדנו. גיא סטריק פתח היום (שישי) את האולימפיאדה הרביעית שלו, כשהתחרה בירי 60 כדור מ-50 מטרים במצב שכיבה, וזאת לאחר שהגיע לבייג'ינג אחרי שהשווה העונה את שיא העולם והשיג מקסימום של 600 נקודות. אבל הפעם הוא לא הצליח לשחזר את ההישג. בתום התחרות סטריק השיג 594 נקודות, וממוצע של 9,900.

הוא דורג במקום ה-12 בסיום התחרות שלו, עם אותו מספר נקודות כמו המקום השמיני שמוביל לגמר, אבל סטריק פספס בכדור אחת את העלייה לשלב הבא משום שפגע כדור אחד פחות מהצרפתי ואלריאן סאוופלאן. סטריק לא עלה לגמר משום שבמקבץ 10 הכדורים האחרונים הוא החטיא שני כדורים לעומת הצרפתי שהחטיא רק אחד, וזה מה שמכריע במצב של שוויון בסך הנקודות הכללי. סטריק, שהיה חייב לסיים בין 8 הראשונים במוקדמות ולעלות לגמר, מחוץ לבייג'ינג.

הנציג הישראלי השני במקצוע הזה, גיל סימקוביץ', סיים במקום ה-22 עם 592 נקודות, וגם הוא לא העפיל לגמר, אך עדיין לא סיים את הופעתו בבייג'ינג משום שעליו להתחרות בירי משלושה מצבים. בתחרות זו ישתתף גם הקלע הישראלי דורון אגוזי.

"יש הרגשה של החמצה כי יריתי טוב מאוד היום", אמר סטריק בסיום, "היו תנאים קשים במטווח מבחינת רוח, ואני יריתי באמצע שזה הכי קשה. עד ארבעת הכדורים האחרונים הייתי בתמונת הגמר והמדליה, לצערי, לא חישבתי נכון את הרוח. הדגלים ירדו למטה, ואיך שלחצתי על ההדק הם התרוממו וככה פספסתי את ה-10 בכדורים האחרונים.

"אני גאה בצורה בה יריתי היום. הגעתי מוכן טכנית ומנטלית. היה חסר טיפה מזל, אין מה לעשות. אני מבטיח שאהיה גם בלונדון 2012, גם בגיל 47". בסוף התחרות סטריק חילק חתימות למעריצים סינים, אבל ספק אם זה נוכח ההופעה הטובה שלו, שלא הספיקה לגמר.

בגמר עצמו ניצח האוקראיני ארתור אייוזיאן שכמעט והשווה את שיא העולם תוצאה מצוינת של 599 נקודות מתוך 600 אפשריות, ומביא מדליית זהב שנייה למדינתו. במקום השני סיים האמריקאי מתיו אמונס עם 597 נקודות, ואת מדליית הארד קטף וורן פטנט האוסטרלי עם 595 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully