וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "מקווה שנשלים את המשימה בארץ"

יצחק סולומון

14.8.2008 / 23:12

בקרית שמונה היו שבעי רצון מהתיקו מול ליטקס בבולגריה. הקפטן אופטימי והוסיף: "מישל דיין הכין אותנו בצורה מושלמת למשחק"

אווירה של שביעות רצון שררה הערב (חמישי) בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה, לאחר תיקו החוץ (0:0) שהשיגה הקבוצה במשחק מול ליטקס לובץ' הבולגרית. "יש עוד 90 דקות בארץ להשלים את המשימה", אמרו בקבוצה. יושב הראש, איזי שירצקי, הבטיח לשחקנים בונוס של 8,000 שקל אם יעברו את הבולגרים בסיכום שני המשחקים.

למרות שביעות הרצון, בקרית שמונה לא חגגו הערב משום ששבקבוצה זוכרים כי מוגרן ממונטנגרו השיגה מולם תיקו חוץ, אבל נכנעה בגומלין בבית. קרית שמונה רצתה לחזור לארץ עם תיקו שער חוץ מבולגריה, לא הצליחה, אבל רשמה לעצמה מקדמה לקראת הגומלין בעוד שבועיים, בקרית אליעזר.

"מגיעות כל המחמאות שבעולם למישל דיין. הוא הכין אותנו בצורה מושלמת למשחק", פירגן הקפטן, יניב לביא, "כולם מילאו את ההוראות, כולם נתנו משחק לחימה אדיר, ואני מקווה שנשלים את המשימה בארץ. בסך הכול זו הייתה חוויה, אנחנו נהנים מכל רגע, ומקווים להמשיך כמה שיותר קדימה".

לאחר שעברו את מוגרן בסיבוב הקודם, המתינו לקבוצה בנמל התעופה כ-20 אוהדים. המאמן מישל דיין אמר כי הוא מקווה לתת לאוהדים סיבה להגיע בהמוניהם במשחקים הבאים. מחר בבוקר תנחת קרית שמונה בארץ, ורבים מאוהדי הקבוצה הבטיחו להגיע לנמל התעופה לעשות כבוד לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully