וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "המשחק הכי גרוע שלנו מאז תחילת האימונים"

קרן שמש

14.8.2008 / 21:21

מאמן הפועל ת"א היה מאוכזב מאוד מהיכולת של השחקנים ב-0:0 מול וויבודינה. תלונות קשות בקבוצה על התנאים בהם התקיים המשחק

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, היה מאוכזב מאוד מיכולת חניכיו במשחק הערב (חמישי) מול וויבודינה הסרבית במסגרת סיבוב במוקדמות השני של גביע אופ"א. האדומים (שהיום שיחקו בשחור), שהציגו משחק חלש לא הצליחו להתעורר מהרגע בו נשמעה שריקת הפתיחה ולמזלם, למרות שליטה של יריבתם במגרש, המשחק הסתיים בתיקו 0:0. אנשי הקבוצה הביעו טענות על התנאים בהם שיחקו, שכללו את השעה המוקדמת שנקבעה למשחק לאור בעיות התאורה שבאצטדיון, ואת החום הכבד בו נאלצו לשחק.

למרות תוצאת התיקו, שתביא את ההכרעה לבלומפילד, גוטמן לא היה מרוצה ובסיום המשחק אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה המשחק הכי גרוע שלנו מאז תחילת האימונים. אני מאוד מכבד את אופ"א אבל היום לא היו תנאים מתאימים למשחק כדורגל. אי אפשר להיות מרוצים שההכרעה עברה לבלומפילד כי לא היינו טובים היום. נצטרך לנתח ולראות למה, ולעשות הכל על מנת להיראות הרבה, הרבה יותר טוב במשחק הבא".

שי אבוטבול הוסיף: "היה משחק חלש שלנו, אבל אני לא רוצה להתעסק בתירוצים. סיימנו בתיקו ואני מקווה שזה יספיק לנו למשחק הבא ושנעבור אותם. אני לא זוכר ששיחקתי אי פעם בחום כזה. המחצית הראשונה הייתה בלתי נסבלת, המחצית השנייה הייתה יותר נעימה. וינסנט אניימה שיחק מצוין ולקח כמה כדורים שהיו יכולים לגמור את המשחק. במחצית השנייה כל הקבוצה נלחמה".

וינסנט אניימה, שהצטיין עם שתי הצלות גדולות והיה הגורם המרכזי לכך שהקבוצה לא ספגה, אמר: "היה לי משחק טוב ואני שמח. היה משחק קשה מאוד, מזג האוויר היה רע מאוד אבל מה שחשוב שלא הפסדנו הערב".

ביברס נאתכו, שנכנס כמחליף בדקה ה-64, התייחס גם הוא לחום הכבד: "אלו ששיחקו משחק שלם סבלו יותר ממני. בסך הכל התוצאה סבירה. נבוא לבלומפילד במטרה לעבור שלב. לפי היכולת שלהם היום, זה יהיה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully