וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים שישי בבייג'ינג

גיא סטריק יפתח את היום וינסה לשנות את מזלו בכל הנוגע לאולימפיאדות, בעוד השייטים הישראלים ינסו לשמור על מיקום גבוה בדירוג

אחרי שהג'ודאים והסייפים הישראלים לא הגיעו רחוק במשחקים האולימפיים, נקווה מאוד שזה לא יקרה גם לקלעים. גיא סטריק יפתח מחר את האולימפיאדה הרביעית שלו, כשיתחרה בירי 60 כדור מ-50 מטרים במצב שכיבה. הנציג הישראלי השני במקצוע הזה יהיה גיל סימקוביץ'. סטריק רשם הישגים יפים מאוד במהלך הקריירה הארוכה שלו, אבל כשזה הגיע למשחקים האולימפיים, משהו תמיד היה חסר. הפעם, הוא הגיע לבייג'ינג אחרי שהשווה העונה את שיא העולם והשיג מקסימום של 600 נקודות.

סטריק הוא אחד מארבעה קלעים בתחרות בבייג'ינג, שהשיגו את הניקוד הזה בקריירה. המטרה הראשונית של סטריק, שיתחרה במקצה האמצעי מספר 49, תהיה קודם כל לסיים בין 8 הראשונים במוקדמות ולעלות לגמר. גיל סימקוביץ', שיתחרה במקביל במקצה 12, הרשים באימונים האחרונים והצהיר שזו גם המטרה שלו בתחרות. הקלעים שיעלו לגמר ירו עוד 10 כדורים, כך שגם שם הכל יכול להתהפך. מוקדמות הקליעה יחלו בשעה 4 בבוקר לפי שעון ישראל והגמר יתקיים שעתיים וחצי לאחר מכן.

רק בגלל הרוח

השייטים הישראלים יקוו למזג אוויר יותר נוח לשייט באתר התחרות בצ'ינגדאו. אם התנאים יאפשרו זאת, כולם יתחרו. שחר צוברי ינסה לשמור על ההובלה גם בתום שיוטים מספר 5 ו-6 בדגם הניל פרייד. מעיין דוידוביץ' תנסה להתברג בעשיריה הראשונה בתחרות לנשים, ונופר אדלמן אמורה לקיים שלושה שיוטים בדגם הלייזר רדיאל, כשגם היא תנסה להתקדם ל-10 הראשונות.

בדגם ה-470, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה יתייצבו לשיוטים 5 ו-6 מהמקום הרביעי הכללי, וינסו לצמק את הפער מאזור המדליות. גידי קליגר ואודי גל, שכבר איבדו סיכוי ריאלי למדליה, ינסו לפחות להתקדם כמה שלבים לעבר המקום הטבעי שלהם. שיוטי הניל פרייד והלייזר רדיאל ייצאו לדרך ב-7 בבוקר שעון ישראל, בעוד ששיוטי ה-470 אמורים להתקיים שעה לאחר מכן.

את היום תסגור השחיינית אניה גוסטמלסקי, שתיפרד מהופעתה השניה במשחקים האולימפיים כשתשחה במוקדמות ה-50 חופשי. המטרה עבורה היא ברורה: לשבור את שיאה הישראלי שעומד על 25:48 שניות. גוסטמלסקי תשחה במקצה השמיני במוקדמות, בשעה 13:33 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully