וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג מתקרב ל-פ.צ קלן

אסף שקד

14.8.2008 / 18:09

הגנאי של בית"ר ירושלים עשוי למצוא את עצמו בגרמניה כבר בשבועיים הקרובים ולשחק תחת כריסטוף דאום, במדי העולה החדשה לבונדסליגה

האם עוד שחקן מליגת העל בדרך לבונדסליגה? על פי ההתפתחויות בשבוע האחרון, קיים סיכוי לא רע כי שחקן נוסף מבית"ר ירושלים יעשה את דרכו לליגה הראשונה בגרמניה. כאמור, טוטו תמוז קיבל זימון למספר ימי התרשמות אצל האלופה הגרמנית, באיירן מינכן, אולם בנוסף לתמוז, מסתבר כי גם הקשר האחורי של בית"ר, דרק בואטנג, עשוי למצוא את עצמו בגרמניה בזמן הקרוב. זאת לאחר התענינותה של פ.צ קלן בשחקן.

כזכור, בשבוע שעבר היה מעורב הגנאי בתקרית לא נעימה עם האוהדים, שנהמו לעברו וקיללו אותו לאחר תנועה מגונה שביצע לעברם. בקבוצה הבינו שהקו האדום נחצה וביחד עם העובדה שהשחקן יהיה חופשי כבר בינואר, העדיפו בבית"ר להוציא אותו למכירה על מנת לכסות את הכסף שהושקע בו. השחקן קיבל גם מסר מהנהלת הקבוצה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה שתקלוט אותו באופן מיידי.

אנשי קבוצת דינאמו בוקרשט עקבו אחרי בואטנג בחודשים האחרונים, אך למרות האופציה הרומנית, מסתבר שבואטנג קרוב מאוד לסגירה בקבוצת פ.צ קלן, שעלתה השנה לליגת הראשונה בגרמניה. כריסטוף דאום, המנג'ר של הקבוצה שעלתה לליגה הראשונה ביחד עם מינשגלאדבך, כבר שוחח עם בואטנג מספר פעמים עוד לפני התקרית עם האוהדים והתעניין לגבי אפשרות צירופו המיידי לקבוצה. הפנייה שנעשתה לבואטנג לפני כחודש נענתה בשלילה ודאום דאג להחתים את הכוכב הפורטוגלי של בנפיקה ליסבון – פטיט, שמשחק בעמדה מעט יותר הגנתית מבואטנג ונדמה היה כי אופציית בואטנג ירדה מהפרק.

אולם, לאחר שהגנאי קיבל מבית"ר את האישור לחפש לעצמו קבוצה, נוצר קשר נוסף עם דאום, שביקש מהשחקן להיכנס למו"מ מיידי עם המועדון הגרמני, על מנת לצרף אותו בקרוב. במידה וכך יהיה, הגנאי יוכל לקחת חלק כבר במחזור השני של הליגה. פרט נוסף שחשוב לציין הוא שלואיס פרננדז, המנג'ר העתידי של בית"ר, העביר לקשר הגנאי שלא למהר ולא לסגור בשום קבוצה, מה שמעכב מעט את ההחלטות של בואטנג.

בית"ר דרשה עד לא מזמן כשלושה מיליון יורו על כרטיסו של השחקן, אך לאור העובדה שבעוד חמישה חודשים השחקן יהיה חופשי, מוכנים בקבוצה להתפשר עד כדי חצי מהדרישה המקורית. קלן מצידה מוכנה להשקיע סכום הנע סביב 1.5-2 מיליון יורו ונראה כי הגנאי יעשה את דרכו לגרמניה כבר בשבועיים הקרובים, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי.

דאום אישר את הידיעה ואת ההתעניינות, כשאמר לוואלה! ספורט: "השם דרק בואטנג נמצא אצלי בפנקס כבר כמה חודשים. רצינו להחתים אותו כבר בסוף העונה שעברה, אבל זה לא יצא לפועל, מאז הספקנו להחתים את פטיט, אבל הם לא משחקים באותה עמדה ולכן אין התנגשות בתפקידים שלהם. ראיתי אותו גם במשחקים מול קרקוב ולמרות שאלו לא היו משחקים הכי טובים שלו, עדיין אנחנו רוצים אותו".

בית"ר טרם קיבלה פנייה רשמית מקלן, אך זו צפויה להתקבל כבר בשבוע הקרוב. העזיבה האפשרית של בואטנג תהפוך למעשה לבעיה הראשונה בה יתקל לואיס פרננדז, מיד לאחר שיצטרף לקבוצה. הצרפתי יצטרך למצוא אלטרנטיבה לעמדת הקשר האחורי, לאחר שזאת תשאר מיותמת אם בואטנג יעזוב. גם משה אוחיון ועידן טל, אינם קשרים אחוריים טיבעיים כמו אלברמן שכבר עזב ובואטנג שיעזוב. לכן בית"ר תצטרך למצוא קשר אחורי טבעי אחר. לא מן הנמנע שפרננדס יחזיר לבית"ר את הקשר הצעיר קובי מויאל שמשחק כעת בבני יהודה. פרננדס היה הראשון שנתן למויאל כבר בגיל 19 את ההזדמנות לפתוח בהרכב הראשון והוא נחשב לאחד השחקנים האהודים על ידי המנג'ר הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully