וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ובן בסט זומנו לבוררות ביום שלישי

14.8.2008 / 11:53

מדובר בדיון מקדמי בבקשה של החלוץ לקבוע את מחיר כרטיסו. בחיפה ינסו להגיע לפשרה לפני הבוררות. לקראת נתניה: הרכב חסר לאלישע לוי

מכבי חיפה והחלוץ עדן בן בסט זומנו לבוררות שתיערך ביום שלישי במשרדי ההתאחדות לכדורגל. הסיבה לכך: ההתאחדות מינתה בורר מטעמה, שידון בבקשה של החלוץ לקבוע את מחיר כרטיסו. בן בסט מעוניין לעבור להפועל תל אביב וטוען שחיפה, שדרשה חצי מליון דולר על כרטיסו, הפריזה בדרישותיה. הפועל מוכנה לשלם 200 אלף שקל ובסביבתו של החלוץ סבורים שחיפה תפסיד מעצם קיום ההליך.

מדובר בדיון מקדמי בו לא צפויה להתקבל החלטה. עו"ד אודי שוכטוביץ' ייצג את חיפה. עו"ד ניר רשף ייצג את השחקן. בחיפה ינסו להגיע עם החלוץ לסיכום לפני הבוררות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה הציעו לחלוץ לחתום על חוזה לשלוש שנים לפני הבוררות. אם בן בסט יסרב, הבוררות תיערך כמתוכנן.

חיפה תעלה למשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה ביום ראשון (20:30) בהרכב חסר. המגן השמאלי פיטר מסיללה ימשיך להיעדר בגלל פציעה ואת מקומו יתפוס רוני גפני, שהציג יכולת טובה במשחק שעבר. לחיפה שלושה נציגים בנבחרת ישראל, שתמריא מחר (שישי) לפינלנד: השוער ניר דוידוביץ', הבלם דקל קינן והקשר בירם כיאל.

במרכז ההגנה צפוי לפתוח שי מימון לצדו של ליאוניד קרופניק. השוער אמיר אדרי יעמוד בין הקורות. יניב קטן ערך הבוקר (חמישי) אימון ראשון מאז נפצע במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים ונראה כי יוכל ליטול חלק במשחק מול נתניה.

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "אני מקווה שההרכב החסר לא ישפיע עלינו. זו גם הזדמנות לתת במה לשחקנים צעירים". החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני הוסיף: "אנחנו מרגישים מוכנים למשחק. שיחקנו טוב מול בית"ר ירושלים ואני מקווה שנציג אותה יכולת מול נתניה. אנחנו מגובשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully