וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז העמיד תנאים לבית"ר ירושלים

אסף שקד

13.8.2008 / 20:57

השיחות עם הצרפתי יחלו בשבוע הבא, אבל כבר ברור כי המאמן ידרוש חוזה לשלוש שנים ותקציב לשחקנים חדשים. לרואה עשוי לחזור

השיחות בין בית"ר ירושלים ללואיס פרננדז יחלו בתחילת השבוע הבא וזאת לאחר שבימים האחרונים נתן הצרפתי את הסכמתו להגיע לקבוצה. אולם הצרפתי התנה את הגעתו במספר תנאים נוקשים בין היתר בצורת העבודה בקבוצה והתקציב שיעמוד לרשותו. פרננדז נמצא כעת בחופשה בספרד ובתחילת השבוע יחזור לצרפת, אז יחלו השיחות הרשמיות בינו לבין בית"ר ירושלים, כשההערכה היא כי כבר בסוף השבוע הבא יגיע הצרפתי לישראל על מנת לחתום על חוזה.

בניגוד לקדנציה הקודמת שלו בבית"ר ירושלים, הפעם צפוי פרננדז לדרוש חוזה לשלוש עונות לפחות בכדי שיוכל לבנות את הקבוצה לאורך זמן. בנוסף, ירצה הצרפתי תקציב עבור שחקני רכש שהוא צפוי להנחית בקבוצה, אם כי בנושא זה לא אמורה להיות בעיה. המנג'ר שהעביר בעונת 2006-2005 כשמונה חודשים בבית"ר ירושלים, מכיר מקרוב מספר שחקנים שעד היום נמצאים בקבוצה. בין היתר מדובר בתומר בן יוסף, שהיה בתקופתו אחד הבלמים המובילים והטובים ביותר בארץ. יואב זיו, שנבחר בסיום העונה לשחקן העונהשל הקבוצה ושלושת הצעירים: ברוכיאן, יצחקי ובן שושן שסומנו על ידיו כשלישייה שתבנה את בית"ר לעתיד.

לרואה ומירוסביץ' יחזרו. אבראו יישאר ותמוז יקבל טיפול אישי

את אבירם ברוכיאן שיבח בזמנו פרננדז והוא אף ניסה לקחת אותו עימו לאחת הקבוצות באירופה. היכולת המצוינת של השחקן בשנה האחרונה לא נעלמה מעיניו של הצרפתי, שמיעד לו את אחד התפקידים החשובים במערכת. גם בן יוסף, שמוערך מאוד ע"י פרננדז, צפוי להישאר בקבוצה למרות הביקורות שהוא סופג בחודש האחרון. מי שצפוי לחזור בצוותא עם פרננדז הוא הקשר הצרפתי ג'רום לרואה, שעזב את בית"ר מיד לאחר שהמנג'ר עזב את ישראל. מאז הספיק לרואה לזכות בגביע הצרפתי עם סושו ולהפוך לאחד השחקנים הטובים בליגה הצרפתית. חזרה של פרננדז לבית"ר תסלול את דרכו של הקשר לבית וגן, ככל הנראה על חשבון דרק בואטנג שמבוקש ברומניה.

שחקן נוסף שעשוי לחזור לבית"ר ירושלים הוא הצ'יליאני, מילובאן מירוסביץ', שמשחק כעת בקבוצת האם שלו, קאתוליקה. במהלך עונתו הראשונה של מירוסביץ' בישראל, הוא קיבל פנייה מפרננדז שרצה להנחית אותו בבטיס, הקבוצה אותה אימן אז הצרפתי. בסופו של דבר העדיף הקשר לסיים את העונה בבית"ר ירושלים ורק לאחר מכן לשקול את המעבר. בסיום אותה עונה כאמור, עזב פרננדז את בטיס ואפשרות לשיתוף הפעולה בין השנים ירדה מהפרק. כעת עם החזרה של פרננדז, יתכן כי מירוסביץ' יהיה בפנקס הרכש שלו, אם כי היחס הקר בין שום לבין הקשר הצ'יליאני עשויים להוות מכשול. מירוסביץ' כבש בשבוע שעבר את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו בניצחון 0-4 על ריבר פלייט ואף הוסיף 2 בישולים.

החזרה של הצרפתי "המשוגע" לירושלים גרמה למספר שחקנים ששיחקו תחתיו לגשש אצלו לגבי חזרה אפשרית לקבוצה. "אני מסתכל קדימה ולא אחורה", זה המסר שקיבלו אותם שחקנים. את עתידו של החלוץ האורוגוואי, סבסטיאן אבראו, שלא פוסל את האפשרות לחזור לארגנטינה כבר בתקופה הקרובה, יקבע רק הצרפתי. העובדה שהשחקן דובר ספרדית בדומה לפרננדז, יכולה לסייע בהחלטה האם להשאירו או לא. במידה וטוטו תמוז יעזוב לבאיירן מינכן, יתכן כי הצרפתי יטיל וטו על שחרורו של החלוץ הדרום אמריקאי. פרננדז ידוע כמאמן שמטפח שחקנים צעירים והוא ירצה מאוד לראות את טוטו תמוז נשאר בקבוצה ואף לנסות לעזור לו לשחזר את היכולת שהציג בחצי העונה הראשונה שלו במדי בית"ר. פרננדז זוכר את תמוז לטובה עוד כשזה שיחק בהפועל פ"ת וכבש אצלה בצרורות ויכול להיות כי מעמדו של השחקן יתחזק במידה ואכן יגיע הצרפתי לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully